On my way to Bergen!

  

Jeg lurer på hva som foregår i hodet mitt når jeg bestemmer meg for å pakke i paljettskjørt og tigergenser. Hvorfor kunne jeg ikke bare tatt på en morgenkåpe? Eller en pysj? Klokka begynte tross alt å nærme seg 01.00 da jeg endelig klarte å starte pakkingen i natt. Jeg er så rar.. Også er jeg verdensmester i å drøye kjedelige ting til siste sekund. Som pakking foreksempel. Ikke bare pakking, men også utpakking! Først på torsdag fant jeg ut at jeg burde ta ut klærene fra Singapore-kofferten min. Halvannen uke etter at jeg kom hjem.

Is that normal?

Nå vil jeg tippe at jeg nr.1: Sitter på flyet, eller nr. 2: Er fremme i Bergen allerede! Jeg har nøyaktig en dag å tilbringe på kusinene mine og denne tiden skal jeg bruke godt. Det skal være sikkert og visst. Familiestunden er virkelig den beste.

Bergen here i come! La det bli sol og varme!

35 kommentarer
    1. Så fiin du ble på håret, Marthe 🙂 Så bra at du kommer en tur til verdens beste by da 😉 Skal dere noe spesielt her eller? Håper dere får en fin helg hvertfall! 🙂

    2. Haha må bare fortelle deg om drømmen jeg hadde i natt! Drømte nemlig at jeg var i Spania på en slags strandfest om kvelden. Midt på stranden var det er stort show med folk som danset, litt type magedans aktig. Alle hadde på seg små rosa paljettskjørt og små rosa topper med fjær på..plutselig så jeg deg danse der, du sto i midten av alle og ropte noe sånt som “kattajajaja kattajaja”, mens du utførte noen ganske så spenstige moves altså hahah 😛 jeg ble så glad når jeg så deg at jeg ble med å danse selv haha plutselig ble du borte etter en stund og politiet sa at jeg ikke fikk lov til å være med å danse lenger..merkelig drøm ja xd

    3. Koooos deg med Christina og Nora Sofie!!:) hilsa fra meg og sei eg glede meg te neste gång eg ser de o!!;) btw, GENIALT plagg, du e så flinke =)

    4. Sara: Hahaha, det er det verste jeg har hørt. 😀 Håper jeg i det minste var flink. Huff, for en avslutning. Jeg stikker av og du får kjeft av politiet. Hehehe, høres akkurat ut som noe jeg ville ha gjort 😀

    5. Eline: Tusen takk! Det er ikke så mørkt som på disse bildene, men blitzen gjør det litt mørkere enn det egentlig er. 🙂 Vi skal bare kose oss med shopping, god mat og tvtitting 😀

    6. Du e så flott, og så inspirerande Marthe! Blir alltid i godt humør av å besøka bloggen din 🙂 Kos deg masse i Bergen!

    7. Åeee, så koselig at du kommer til hjembyen min!! <3 Det er meldt sol og varme i morgen, så da håper jeg det oppholdsvær for deg! Kanskje jeg ser deg en liten tur i byen også!! 🙂

    8. Haha! Du er nå søt er du 🙂
      Ha det koselig i Bergen! Skal du på noe gøye greier, tenker på fløyen, akvariumet, shopping.., eller er alle de gøye greiene familierelatert? 🙂
      Klem

    9. Du er ikke den eneste som drøyer kjedelige ting til siste sekund. Hos meg er oppvask og klesvask det aller kjedrligste, så dette kan jeg fort drøye såpass lenge at hele leiligheta ser ut som tidenes krigssone. Halvparten av klesskapet mitt ligger fortsatt i vaskekjelleren, og oppvasken fra forrige står fortsatt urørt.. jeg sier bare: Heiii latskap!!! Haha…kjedelige ting er kjedelig altså. Iallefall når man bor i fjerde etasje i en gammel bygård og må springe maraton ned til kjelleren, bare for å vaske 20 tonnn med klær…det verste er at jeg klager på at jeg aldri har NOK klær. Det jeg har er fæle klær…haha..blir jo sint bare av å se på dem i skapet mitt..

    10. Eg ler meg ihjel -noen ganger når eg er på tur og kommer hjem med nye klær i kofferten eller ikkje brukte alle eg tok med . Ja da bare bruker eg av de klærne til kofferten er tom hahaha
      Eg er urbukelig på å pakke ut og hater å pakke ned og ender opp med utrolig mye av alt mulig som eg sikkert får bruk for. Denne gangen skal eg pakke ingenting -kun det eg går med og pysj og undertøy og kosmetikk og hudpleie -alt skal kjøpes 😀 Finner eg ikkje noe får eg reise hjem naken eller i samme klærne haha
      Kos deg i Bææææærgen verdens vakreste by

    11. Kos deg kjempe masse! Bergen er en kjempe fin by, jeg bor rett utenfor den og er der ofte! Du får bare håpe at det ikke regner som det ofte gjør her, men ser ut som at du er heldig da! <3

    12. Vilde Moe Havre: 😀 Nei, jeg rekker dessverre ingenting denne gangen. Jeg har bare en dag så den vil jeg bruke på å ta jentene med meg på shopping. Vi har vært og handlet i fem timer i dag. Lagunen i mitt hjerte. <3 Hehe!

    13. Guro: Å det var godt å høre! 🙂 Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding Guro 🙂 Kos deg masse i helgen du også. Jeg koser meg grønn (hvis det er et brukbart uttrykk). 😀

    14. sara katrin: Hahaha, jeg kjenner meg så igjen. Bretting av rene klær er også et godt eksempel på noe som blir drøyd og drøyd til siste minutt.. Vi kan ikke bevege oss på badet til slutt. De rene klærene danner et lite Mount Everest før vi gidder å ta det. Hehe. Leenge leve latskapen! <3

    15. cuskima: Haha, det er nøyaktig slik det fungerer i mitt hus også. Jeg plukker gjerne ubrukte klær fra kofferten, men jeg gidder ikke å pakke det ut.. Ikke før jeg skal ut på en ny reise og må pakke kofferten om igjen. Fy søren så late vi er 😀 Hehe! Å pakke ingenting er nok det smarteste ja! 🙂

      Tusen takk Lin! Jeg har stoorkost meg på Lagunen i Bergen i dag. Fått unnagjort litt hyggelig julegaveshopping med mine mindre kusiner. 🙂 Ønsker deg en super helg videre!

    16. Så koselig! 😀 Jeg er ganske lik deg når det gjelder pakking. Synes det kan være moro å pakke, men drøyer det til siste liten, og utpakking er bare såå kjedelig. Haha. Kos deg masse i Bergen 😀

    17. Skjønne du -bra at vi ikkje er perfekt -er jo det som gjør oss litt sjarmerende da vet du 🙂 Sånne querky greier som å gå og snuble i kofferten av ren latskap HAHAHA
      jaja gubben er verre – han pendlet i 2 år og da sto baggen hans i gangen i helgene, kun tok ut skittentøy og la ned rent tøy, men baggen sto midt på gulvet i gangen- rriterte meg grønn 😛
      Så flott at du koste deg på Lagunen, eg har latet meg i dag og vært litt slapp og i morgen skal eg heller ta megselv litt i nakken og kanskje krysse litt av gavene eg har handlet til jul allerede.
      For neste uke er det tur til London på tapetet sammen med en venninne og vi skal kose oss skikkelig.
      Tenker kanskje da at om eg har krysset ut av mest mulig på listen over gave kjøp så kan eg shoppe mer til megselv :D:D:D
      Tenker tom koffert bort – med kun litt håndbaggasje -var ikkje DET en god ide så vet ikkje eg 🙂
      kose deg Marthe klemmeting 🙂

    18. Fy søren så fin du ble med brunt hår, Marthe. Du kledde det helt utrolig godt, men altså – du kler jo alt, såe.. åååh -sjalu!
      Perfekte deg, klem klem! <3

    19. YES, VERY NORMAL IN DEED!!:) Kjenner meg så godt igjen, godt vi ikke er superflinke i alt BESTANDIG!! Du var bare sååå fin på håret nå, Marthe!!:) Du er jo sola som skinner bestandig, du!! Hørtes det litt klisjeaktig ut, så får det heller gjøre det, for jeg mener det virkelig. Blir så på godt humør av deg!! Ha en fortsatt fin søndag. Det er jo farsdag i dag(masse, masse hjerter…), så i dag har han far fått gave og kake. Gjett om han fortjener det!!:)

    20. Det er nok veldig normalt ja! Pleier å utsette kjedelige ting til siste liten jeg også, haha 🙂 Bortsett fra at jeg faktisk elsker å pakke både ut og inn, så er litt annerledes der, haha!
      Good tur da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg