Fresh på håret!

Mihi! Se hvem som har blitt fresh på håret denne fredagsmorgenen! GUD, jeg er så fornøyd. Jeg satte oppe i to timer sent i går kveld for å finne noen inspirasjonsbilder av hårfargen jeg ønsket meg. Fargen på bildene jeg viste til frisøren, var nøyaktig lik som resultatet mitt ble. Jeg fortalte dere i går at jeg ville ha en oransje farge. Vel, jeg gikk til slutt for en varm cobberfarge som verken ble for kjedelig eller for vill. Det er ihvertfall min mening. Nå er jeg selvfølgelig superspent på å høre deres dom!

Det morsomte med dagens frisørbesøk var vel at jeg fikk hilse på byens kjendismamma! Hehe. Moren til Sarah, mer kjent som sisteplass har stelt håret mitt på Komponisten Frisør i dag. Kjempeflink! Jeg kan ikke tro at jeg ikke kjente henne igjen ettersom de to er prikk like! Det ble ihvertfall litt ekstra hyggelig da vi kunne sitte og dele litt blogghistorier med hverandre samtidig som håret mitt fikk en ekstrem forvandling. Jonas slutter på jobb når jeg begynner på jobb i dag så dermed har jeg tatt noen superkleine speilbilder til dere. Jeg måtte jo vise dere det nye håret før jeg blir opptatt på Vero Moda! Håper dere liker det like godt som meg. Jeg synes det er kjempefint, og jeg har ikke engang fått i extentions enda. Tenk så fint det blir når jeg får enda litt mer lengde og tykkelse i det! Førstkommende tirsdag drar jeg tilbake til Komponisten Frisør for å sette inn 60 centimeters tape extentions. Kan nesten ikke vente!

Hva synes dere om fargen? Dere som likte den VELDIG godt kan bestille time selv hos Komponisten HER. Ellers kan dere gjerne like og ta en titt på Komponistens facebookside HER. Nå drar jeg på jobb og der blir jeg helt til sent i kveld, men jeg skal prøve å oppdatere dere så fort jeg er hjemme igjen. Dere har ihvertfall fått en titt på håret! Alt av kommentarer vil jeg forresten besvare i kveld!

Ønsker dere alle sammen en GOD HELG!

             Behandlingen min er sponset

125 kommentarer

Siste innlegg