Antrekk – 051113

 

Hei og hopp! Jeg sitter i skrivende stund hos svigers! Jonas og pappa Lars skal skifte til vinterdekk på bilen vår så vi slipper å kjøre i grøfta en av de nærmeste dager. De melder jo SNØ! Allerdede i morgen i følge værmann Jonas. Jaja, den forsvinner vel i løpet av uka.

Har dere hatt en fin tirsdag så langt? Jeg har hatt en helt fantastisk dag og nå er den i ferd med å bli enda bedre. Så fort dekkene er på bilen, drar jeg til Cathrinemor for en aldri så liten jentekveld. Det føles som ti år siden sist så nå gleder jeg meg max til å oppdateres på alle fronter! Under får dere en liten titt på kveldens antrekk. Det går i skinn og oransje denne tirsdagen!


Jakke fra Topshop, Genser fra Cubus, Skinnbukse fra New Yorker, Sko fra Nelly

  

Nå skal jeg sette i gang med litt kommentarsvaring!
Kos dere så lenge, så skrives vi igjen litt senere.

48 kommentarer
    1. Sexy mama!
      Skjønner ikke hvordan du takler å gå i så høye sko ^^ iiik, jeg klarer toppen 1 time med hæler :-p

    2. Åå, du er såå pen! Tror du vi kunne ha fått et bilde av deg
      Før og etter sminke? Du er så naturlig pen!! <3
      Og har du noen tips til å ikke bruke samme klærne om og om igjen? Ser nesten ikke at du bruker de samme klærne 3 ganger en gang! Det er såå fint! Oh kan nesten ikke kjøpe nytt hver uke heller! Du er favorittblogheren! <3

    3. Hilde: Tusen takk for en kjempefin kommentar Hilde! Så bra at det ikke ser ut som jeg bruker de samme klærene om og om igjen. Da gjør jeg noe riktig 😀 Jeg bruker ofte plaggene mine om og om igjen til jeg har kombinert dem på alle tenkelige måter og jeg kan godt prøve å lage et “marthe tipser” innlegg av akkurat dette! 🙂 Jeg skal se hva jeg kan få til 😀 Stor klem!

    4. Hei Marthe! 🙂 Du er virkelig ikke annet enn bare SKJØNN!! Skitt altså, kjenner deg jo ikke, har jo aldri møtt deg! Men slik som du fremstiller deg på bloggen og blir beskrevet av bla. Kristina og Annika, så virker du som tidenes jente! Jeg har sagt det før – men sier det igjen – du er virkelig et forbilde, og jeg føler nesten jeg ser litt opp til deg 🙂 Du er så forbanna ærlig og ekte, og jeg virkelig DIGGER at du lever i nuet, ifht. kos, venner, reiser, mat, trening etc. Du lever livet, og alt med måte! (tenker da spesielt på ALT det fokuset det er på mat og trening om dagen, jeg blir rett og slett G-A-L!). Men du har så utrolig sunt forhold til det (virker det som), du har dine perioder/tider hvor du er mer inn i treningen enn andre ganger, men alikevel unner du deg ting, og blir ikke nazi og KUN blogger om trening og mat (noe veeeeeldig mange andre bloggere gjør!). Virkelig Marthe – får ikke sagt det nok – DIGGER DEG!! 😀 Stå på videre! Klem<3

    5. Hei, om eg huska rett, so har du sendt et speilrefleks til Oslo en gang, og eg skulle fått gjort det sjøl.. men so lurte eg på kor lang tid det tok og korleis den prossessen før du fekk det sendt. Det var nåken som sa eg måtte skrive epost eller nåke til et firma i oslo for å forklare feilen og vente på svar og so sende det dit.. er det sånn du har gjort det? Hadde sett stor pris på et innlegg eller svar om det 🙂

    6. Hei, Marthe! Jeg går rett på sak; Jeg bruker selv 75D, men får fremdeles “halv pupp”. Jeg vil også ha litt push-up, ellers føler jeg de “henger”. Problemet mitt er at jeg irriterer meg hver gang jeg går inn i en vanlig klesbutikk, fordi man kan tydeligvis ikke være slank og samtidig ha over middels store pupper…
      La merke til at dine er ca samme størrelse som meg, om ikke enda større, og lurte rett og slett på hvor du får tak i bher? Jeg har sett på forskjellige butikker der de har DD osv, men det er jo så svina dyrt!
      Hilsen Elisabeth 🙂

    7. Hei, Marthe, jeg lurer på hvordan du gikk fram for å å få jobb på veromoda? De fleste sier jo at det bare er å gå innom butikken snakke med daglig leder og spørre om det er mulighet for arbeid, er det virkelig sånt??????????? Hvordan gikk du skritt for skritt for å få jobb på veromoda? håper du kan si mer enn bare at du gikk å snakket med skjefen, for da lurer jeg på hva du sa? :p

    8. Marthe! Jeg trenger hjelp!
      De har tenkt og legge ned MANGE skoler/linjer her i troms. Og vi trenger hjelp slik at vi kan fortsette. Fylkeskommunen mener vi skal slutte på skolen, eller starte på en ny skole i andre fylker. Noe som krever at vi må flytte. Jeg har ikke mulighet til noe av dette. VI TRENGER HJELP. Vi trenger noen som kan blogge om dette. Hjelpe oss med demostrasjonen. Vi trenger deg!
      Min klasse får bare fullføre andre-året på media og kommunikasjon. Og Design på slutte etter jul om dette vedtaket blir inntatt! Om jeg ikke var redd for framtiden før, så er jeg det nå. Om du lurer på noe, vær så snill og kontakt meg. Dette er viktig for meg. Vær så snill!

    9. Anonym: Jeg var veldig god venninne med lillesøsteren til sjefen så jeg fikk rett og slett jobben litt pga det! Men det du behøver å gjøre er enkelt og greit bare å skrive en god cv, komme inn i butikken, spørre etter daglig leder, hilse på han/henne og levere cven din. Mer enn det kan du ikke gjøre! 🙂 Da ser vi på cven din hvis vi behøver folk også ringer vi deg 🙂

    10. Elisabeth: Heisann! Jeg kjøper de fleste bhene mine på Lindex, Cubus eller Change. På Lindex og Cubus har de fine både push up og ikke push up bher i dobbel D rimelig. På Change har de jo dyrere varianter, men der får du kvalitet også. Jeg har tre bher herfra og det er stort sett disse jeg går i da de er så mye mer behangelige. De holder så godt! 🙂

    11. venke&vanja: Heisann! Ja det tar veldig lang tid før du får kamera igjen om du sender det på reperasjon til oslo. Jeg har gjort det to ganger selv for lenge siden og ventet i mange uker. Blir kamera mitt ødelagt nå så er jeg tvunget til å kjøpe nytt ettersom jeg ikke kan gå så lenge uten! Men hvis du vil levere det så gjør du det bare i den butiken som du kjøpte kamera i. De leverer det for deg, sender det inn med all informasjon og ringer deg igjen når kamera er kommet tilbake ferdig fikset 🙂

    12. Ida: Ååå nå ble jeg glad. Tusen tusen takk for mange gode, oppmuntrende ord! Ah, kan jo ikke annet enn å glise når jeg leser slike tilbakemeldinger. 😀 Tusen takk! Dagens motivasjon steg akkurat med 110%. Hehe! Håper du følger meg i lange stunder fremover Ida. Jeg skal i hvert fall gjøre mitt for å opprettholde den varierte bloggingen og ikke ta helt av med trening og sunnkost 😀 Man lever jo bare en gang!

    13. Isabelle Nilsen: Tusen takk! Det er nok nesten et års tid siden jeg kjøpte den på Cubus så jeg tror dessverre ikke de har den inne den dag i dag. <3 Det er Jonas som står som fotograf. Alltid 😀 Han er blitt så flink!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg