Traveling in new shoes

 

Se på disse lekkerbiskene! Jeg kunne ikke dy meg da jeg gikk forbi et digert bord med Jeffrey Campbell på 50% i går. Jeg så etter et behagelig par lave sandaler som jeg kunne bruke på utflukter i Singapore, og endte opp med disse til 750 kroner. Jeg har lenge siklet etter flere av disse JC modellene, men 1500 kroner vil jeg ikke ut med for et par sandaler. Da trasker jeg heller rundt i det gode, gamle!

Skoene har faktisk fått kommet på føttene allerede! Jeg sitter med dem på i skrivende stund. De er så behagelige at de til og med egner seg som både reise og jobbsko. Herlig! Jeg kan faktisk ikke ødelegge føttene mine ved å gå i høye hæler til enhver anledning.

Jeg vil jo gjerne kunne gå den dagen jeg fyller 60 også!
Var de ikke fine? DNA har 50% på mange Jeffrey Campbell nå dere.

27 kommentarer

Siste innlegg