Familiesøndag!

Snakk om sprek overskrift. Hoho, i dag fant jeg jammen ikke på noe bedre! Jonas og jeg reiser tilbake til Kristiansand igjen i morgen og derfor har hele søndagen min har gått til kvalitetstid med familien. Åh, som vi har kost oss de siste 24 timene. Nå må jeg vel ærlig innrømme at jeg aller helst har lyst til å krype opp i sofaen igjen. Farmen snurrer på skjermen, og i dag er det tid for tvekamp!

Håper de trofaste leserne mine har hatt en like fin søndag som meg. Her i hus har vi fått servert den nydeligste middagen etterfult av rene dessertkoltbordet, to kaker og varme, hjemmelagde boller! Ah, jeg ville ikke ha byttet denne søndagen mot noe som helst.

 
 

Her får dere min dag i et bildedryss!

 

Er det noen av dere som har fått shoppet litt på Nellysalg allerede?

62 kommentarer

Siste innlegg