Life is full of beauty

 

For en følelse å våkne opp til lørdag! Jonas og jeg har for engangs skyld fri på samme dag og har derfor bestemt oss for å kjøre til Stavanger for å hente fire fine kjøkkenstoler som vi har vært så heldige å fått av bestemor og bestefar. Vi skulle vel egentlig ha sittet i bilen på dette tidspunkt, men jeg fikk ryddetrang til morgenen i dag og måtte dermed bare rydde og vaske hele leiligheten først. Heh! Hvem vil vel komme hjem til skitt og rot? Ellers har jeg hatt rene fotoshooten med mine fire nye Mast toalettvesker fra Makestyle. Disse skal jeg vise dere så fort jeg er fremme i favorittbyen! Dere får ha en strålende lørdag så lenge. Vi blogges snart!

Det sjarmerende skrivefeilskiltet vårt fungerer ihvertfall som en fin påminnelse. <3

22 kommentarer

Siste innlegg