Vi kjører ny spørsmålsrunde!

Tjo hei, og god kveld! Noen av dere har kanskje allerede startet lørdagskvelden? Jeg kom hjem for ikke så lenge siden og skal snart ut for å hente Jonas før vi drar videre på restaurant for romantisk middag. Jeg tror ikke jeg kan beskrive hvor mye jeg gleder meg akkurat nå. -MEN før jeg går til angrep på krøllstaven så vil jeg kjøre i gang en spørsmålsrunde. Etter kommentarene på forrige innlegg å dømme så ble det ganske jevnt, men jeg velger likevel å gå for en helt vanlig spørrerunde i denne omgang. Dere som lurer på noe angående Jonas og meg kan jo alltids stille spørsmålene deres i en vanlig spørrerunde også. Håper dere har noe dere lurer på nå da?

 

Da drar vi på date! Ønsker dere en herlig lørdagskveld!
Har dere noen  fine spørsmål på lur så blir jeg veldig glad.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg