Mine siste favoritter

God morgen! Om en liten halvtime kommer denne dagen til å gå i ett. Jeg drar på jobb, blir der til seks, drar hjem for å stelle meg, henter Jonas på jobb og drar rett ut på romantisk date! Det blir derfor ca null tid til bloggen denne lørdagen, men dere vet jeg tar det igjen! Jeg tenkte blant annet å kjøre i gang en ny spørsmålsrunde, men før jeg gjør det så lurer jeg litt på om dere ønsker en “altmuligrunde” eller om dere kunne tenke dere et nytt “Marthe og Jonas” innlegg? Dere stiller spørsmål og kjæresteparet besvarer om hverandre. Disse innleggene pleier å bli veldig populære (og klissete), men jeg tenkte jeg måtte forhøre meg litt først. Hva er ønskelig?

 
 
 
 
 
 

En liten oppsummering av mine siste antrekk!
Nå er jeg spent på hvilken spørrerunde dere ønsker dere?

51 kommentarer

Siste innlegg