Marthes frokostsalat av melon

 
 

Okei. Dette er den beste frokosten jeg har smakt på lenge! FOR en smakfull melonsalat. Jeg tror ikke det er nødvendig med noe “steg for steg” fremgangsmåte her, men det jeg kan ihvertfall fortelle dere hva jeg har brukt i salaten min denne morgenen. Det dere trenger er en halv oppkuttet melon, serranoskinke, ruccolasalat og fetaost + litt av oljen fetaosten ligger i. Jeg har spist melon surret med serranoskinke mange ganger tidligere, men tilsetningen av fetaost, olje og litt ruccolasalat oppgraderte smakene minst fem nivåer. Jeg slukte tallerkenen på tre minutt og Jonas måtte lage seg en porsjon selv etter å ha smakt en bit av min. Kjempedeilig var det!   

Så det like godt ut som det smakte eller?
Dette skal jeg definitivt lage meg i morgen også.

20 kommentarer

Siste innlegg