Middag for to – Albert Bistro

 
 

FOR en fin dag! Annika og jeg kom akkurat inn døren etter et deilig middagsmåltid på Albert Bistro ved Aker Brygge. Ingen av oss hadde spist her før, og vi fikk plutselig for oss at vi ville prøve noe nytt. Det var slett ingen dum idè! Restauranten var slik jeg forsto det fransk, og helt nydelig innredet på innsiden. Jeg knipset så mange bilder av interiøret at man skulle tro middagen var sponset. Hehe. Det var den altså ikke. Etter en ordentlig mør biffemiddag tok vi desserten i form av softis. Mmm! Kunne ikke fått det bedre.

Nå har vi akkurat kommet inn døren og skal til å begynne på bilderedigeringen. Annika er jammen snill. Hun skal ikke bare endre header, men hele bloggdesignet mitt. Jeg vil nemlig ha bildene større fremover. MYE større! Håper bare ikke det vil påvirke bloggen slik at den blir tregere å oppdatere. Jaja, det finner vi nok raskt ut av. Jeg regner med dere legger igjen en klage hvis det blir tilfellet? 

 

 

En helt perfekt søndag tilbragt med den beste. <3
Følg gjerne Annika på instagram! Hun heter @Annikamalvheim

30 kommentarer

Siste innlegg