I’m on my way!

Nå er kofferten pakket og jeg har reist fra sol og 18 varmegrader i Kristiansand! Jeg har akkurat satt meg på bussen til hovedstaden. Krysser fingre og tær for å få finvær og sommervarme i Oslo også. Kommer jeg frem til surt regn om fem timer så blir jeg ordentlig lei meg. Hehe, Neida. Annika og jeg skal ha en magisk girlsnight ute på byen i kveld. -Uansett vær! Åh, som jeg gleder meg til å se henne igjen.  

Jeg hadde forresten vekkerklokken på 08.00 i dag slik at jeg rakk å bake før avreise! Oppskrift på noen himmelske sjokoladecupcakes med sjokoladefrosting skal dere få litt senere i dag.

Dere får ønske meg en god tur da! Nå skal jeg dra frem mine tre nystekte fiskekaker og gjøre bussens passasjerer bilsyke <3 Å sitte i nærheten av mennesker som spiser illeluktende mat på buss eller i tog er mitt verste mareritt. -Men jeg spiser selvfølgelg mer enn gjerne selv! Hehe. Så slem jeg er.

27 kommentarer
    1. Heer plasker det ned i 15 grader så misunner deg 18 grader og sol hjemme 🙂
      Ellers ønsker eg meg litt av ditt tryllestøv-det som gjør at du klarer å være våken og lage cupcakes og pakke og skrive blogg og reise avgårde og være klar for en kveld på byen 🙂
      Nå er det sånn fokus på å være perfekt -eg trorikkje ditt liv er det og at folk som tror det er litt blind. Men eg tror du er heldig og DYKTIG og takknemlig og du heller mer i den retningen av rimelig mye overskudd hahaha
      Min lørdag er seig……..slet med hodepine de siste dagene og endelig slapp den taket, men da var jo det kl 14 allerede hahaha ha en super helg 😉

    2. Goood tur da! Satser på at du kommer frem til sol og varme! Må du og Annika få en super kveld på byen! <3

    3. Halla!!! Helt til å begynnne med fortellle deg at dennne siden er til mega stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de fineste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp ble med på! Kanskje du kan være mega grei å dele den på bloggen??? ;-P Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger drit masse fremover!!!!

    4. Åå, Marthe, du er så herlig! <3
      Lurte bare på når du skulle lage et innlegg av walk-in garderoben til Jonas?
      Du er kjempe fin! Elsker bloggen din! :*

    5. Kristìn: Tusen takk! Nå ble jeg glad 🙂 Disse bildene er ikke tatt med blitz. Jeg tar nesten aldri bilder med blitz. Kun om kvelden når jeg sitter inne i stuen og tar typisk “sofabilder” med middag og Jonas. Hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg