Sneak peek – Kaffecupcakes

 
 

God kveld! Har dere hatt en fin tirsdag så langt? Jeg håper det. Jeg har ihvertfall hatt en helt fantastisk og avslappende dag med filmtitting, romantisk middag, og baking av kaffecupcakes. Jeg rekker dessverre ikke å skrive oppskriftsinnlegget til dere nå, men dere skal få steg for steg bilder med fremgangsmåte i løpet av morgendagen! I mellomtiden får dere få en liten sneak peek. Hihi, dere får lov til å le litt av dagens bakeresultat, for jeg tror aldri i mitt liv at jeg har laget noe så stygt. De var UTROLIG gode, men jeg fant ikke noen av de fine sprøytetippene mine, så for at den brune frostingen ikke skulle se ut som avføring, måtte jeg ty til en annen løsning. Heh! Nei, nå må jeg hive meg i bilen og kjøre Jonas på trening før jeg drar videre på varetelling med de fine Vero Moda jentene. 

 

Håper dere gleder dere! Til og med kaffehater Borge likte dem!

22 kommentarer

Siste innlegg