It’s gonna be a good week

Kan man starte uken på en bedre måte? Etter all Fifty Shades snakket som har foregått på bloggen den siste uken, fikk jeg i går kveld lyst til å sette morgenalarmen på *tidlig* og bruke de første timene av mandagen på å lese første bok om igjen. Ikke hele vel og merke, men ihvertfall de første 150 sidene!

 

Etter noen timers lesing i verdens største kosegenser, begynte jeg på bloggarbeidet. EF spørrerunden er nå besvart og vil forhåpentligvis bli publisert i løpet av dagen! Ellers skal jeg nå dra på butikken for å handle inn ingredienser til dagens middag! Håper bare det blir bra, så jeg kan dele oppskriften videre. 

Til slutt må jeg bare si tusen takk for alle de fine kommentarene som tikket inn under begge søndagsinnleggene mine. Kjempestas at så mange likte konkurransen også! Elsker å holde konkurranser når dere setter så uendelig stor pris på dem. Skulle bare ønske jeg kunne dele ut 17 000 par sko! Hehe.

Håper dere alle sammen får en GLAD start på uke 38!

14 kommentarer

Siste innlegg