Vinn skopar fra ECCO Sculptured 75

 

Se hva denne heldiggrisen har fått i posten! Et elegant og superkomfortabelt par ECCO Scupltured 75 til verdi 1400 kroner. Den perfekte høstvarianten som er skapt for oss jenter som setter pris på behagelige hæler i hverdagen.. ECCO viste med fjorårets populære Sculptured 65 kolleksjon at de er eksperter på dette området. Nå har de kommet med en helt ny minimalistisk kolleksjon hvor hælen på skoen både er høyere og tynnere. Den myke sålen og den bløte hælen gjør likevel at skoen er vanvittig god å gå på. Det høres så oppskrytt ut, men bare vent til dere prøver selv! Vi snakker aha opplevelse!

Nå har dere faktisk muligheten til å få et par dere også! Jeg har i samarbeid med ECCO fått lov til å dele ut et skopar fra Sculptured 75 kolleksjonen! Alt dere behøver å gjøre er å klikke dere inn HER for å ta en titt på de ulike skoene. Velge dere ut et par og legge igjen en kommentar med skoønske og størrelse.

Jeg gjentar:
1. Klikk dere inn HER og titt på skokolleksjonen.
2. Velg dere ut et favorittpar.
3. Legg igjen en kommentar med skonavn og størrelse.

 

Trenger du noen nye, behagelige høsthæler? Nå har dere muligheten til å få et par gratis!

Nå snurrer robinsonekspedisjonen på skjermen her. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine, men jeg tar meg selv i å heie på Paradise deltakerne. Jeg vet ikke hvorfor jeg har fått sånn en medfølelse for dem? Får ikke dere det samme? De tidligere robinsondeltakerne kommer jo til å knuse de stakkars sjelene..

                    Annonse

416 kommentarer

Siste innlegg