Walk in closet – Nesten klart!

Jeg lovet flere bilder av mitt nye walk in, og her kommer de! Jeg har som sagt valgt å ha klærene mine på soverommet ettersom dette rommet er litt lysere enn det rommet jeg egentlig hadde tenkt til å bruke som walk in. Jonas har i stedet fått dette til sine klær, og jeg skal vise dere hvordan det resulterte i et eget innlegg! Han har valgt hvordan det skal se ut helt selv, og det er virkelig fint!

Jeg skriver “Nesten klart” i overskriften da jeg ikke er helt fornøyd med rommet enda. Vi mangler blant annet spotter som skal monteres oppå skapene, og som skal lyse ned på klærene. Speil må vi og ha, og løsningen med plassering av skohyllen min er jeg heller ikke helt fornøyd med, så vi får se hvordan jeg løser dette litt senere! -Men fy søren så herlig det er med mer skapplass. Jeg skulle gjerne hatt enda mer plass *kremt*, men nå har jeg fått skapet mitt over dobbelt så stort. Det føles skjønt å ikke lengre måtte presse kjoler, shortser og skjørt ned i gjemte esker! Håper dere liker resultatet så langt.

 

 
 

 

Det var èt rom! Nå gjenstår bare de andre fem.. Inredning tar tid!
Men jammen er det også morro å skulle skape sitt eget, perfekte hjem.

81 kommentarer

Siste innlegg