Tre timer med interiørshopping!

 

Nå er jeg SÅ fornøyd. Jonas, Cathrine og jeg har vært på Ikea i hele tre timer i dag. Hensikten var å kjøpe noen av de møblene som vi faktisk trengte, men tror dere ikke vi endte med å kjøpe enda flere pynteputer, vaser, klokker og.. DILLDALL? Jeg fikk plutselig for meg at et av rommene i den nye leiligheten skulle få litt farge! Jeg har tidligere vært så opptatt av at alt skal gå i hvitt, grått, beige og sandfarger. Vel, ikke nå mer! Vi har kjøpt pynteputer, esker, duftelys og masse annet pynt i babyblått/grønt! Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg vil kalle fargen, men den er ihvertfall lekker! 

Jeg kommer først til å innrede soverommet i denne fargen, men etterhvert som vi kjøper oss en ny, hvit sofa vil jeg flytte fargen ut i stuen. Hihi! Endelig skal vi fargelegge omvigelsene våre litt! Vi har til og med kjøpt en babyblå/grønn klokke som skal henge på veggen. -Og en gigantisk vase med blågrønne grener! Jeg krysser fingre og tær for at dette blir like pent som jeg har sett for meg. Jonas har visst ikke troa!

 

Nå skal jeg av gårde på personalmøte før jeg starter på innredningen!
Håper jeg kan klare å gi dere en sneak peek allerede i morgen.

23 kommentarer

Siste innlegg