Siste begravelse på lenge

 

Nå har Jonas og jeg akkurat kommet hjem fra en kjempefin begravelse. Bestefaren til Jonas gikk som tidligere nevnt bort forrige uke og denne fredagen var dagen begravelsen fant sted. Forhåpentligvis ble dette den aller siste begravelsen på en VELDIG lang stund. Pappa Lars var førstemann ut på talefronten og da var løpet kjørt for min del. Jeg ble sittende og sippe seremonien ut. Kall meg bare Grineguri! Etter sang, fine taler og diktlesning dro vi videre i et nytt lokale for å spise smørbrød og kake.

Nå skal Jonas og jeg straks ut døren igjen for å delta i en liten familiesamling med mer smørbrødspising, mimring, og kos. Det blir med andre ord en rolig fredag på superparet. Håper dere har hatt en fin start på helgen! Kanskje litt mindre trist? Jeg håper det!

Ønsker dere ihvertfall en fin helg!

20 kommentarer
    1. Skulle ønske jeg kunne kommet med et referat om en nydelig solskinnsdag, men jeg har nok også vært i begravelse i dag. En tidligere nabo gjennom over 10 år, som også var min første dagmamma (jeg blei dumpa der i pysj og fikk frokost hver morgen når mamma og pappa skulle på jobb, hahaha!) ble funnet på kjøkkengulvet av sin 21 år gamle datter, hvorpå hun selv kun ble 41 korte år ung. Fantastisk nydelig dame som har lært meg og oppmuntret meg til å utforske og utvikle hår- og sminkekjærlighet/kunnskap, samt å være et forbilde på mange andre områder.
      Jeg ønsker deg ei helg – og en tid framover – med masse latter, kjærlighet og fremfor alt; liv og røre!
      <3

    2. Åå, så trist! Vet akkurat hvordan det er, har selv mistet 3 av mine besteforeldre, den siste for ett år siden i morgen faktisk… Helt forferdelig, men livet må jo gå videre… 🙂

    3. det deilige med at noen har levd et langt og vakkert rikt liv er alle som kan mimre og fortelle historier . Respekten vi viser ved en begravelse er jo et minnesmerke om et menneske som har levd og elsket og etterlater seg savn.
      Varme tanker til Jonas og deg og alle deres kjære<3
      Linn-Elisabeth det er så trist når folk blir borte så altfor unge. men hun har mennesker som savner henne og som elsket henne så hun blir egentlig aldri borte <3
      Mistet mammaen min en uke etter eg fikk datetren min.Savner henne hver dag ,men er takknemlig for den stunden vi fikk med henne og føler meg beæret av at hun var en viktig del av våre liv. Hun blir heller aldri glemt
      <3

    4. Uff, så trist! 🙁 Jeg var i begravelsen til bestefaren min igår 🙁 Sender varme tanker, både til dere og resten av familien!

    5. Kondolerer masse, det er så trist når noen går bort. Håper dere får en fin dag videre, mange klemmer 🙂

    6. Trist og høre. Men vi vet alle at både du og din kjære er sterke mennesker! Og at dette kommer til og gå bra. Og han er der oppe og ser på dere, og ønsker og se dere smile og le! Dere får sørge til dere føler dere bedre, men etter det, så går det bra! Spis kake, og kos dere.

    7. Så utrolig trist.. Begravelser er tøft, og du er nok ikke den eneste Grineguri der ute, det kan jeg love deg!:) Varme tanker til deg og Jonas, håper dere klarer å gjøre det beste ut av helgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg