Creepy goodnight picture

Jeg hadde tenkt til å skrive “sweet dreams”, men ettersom Bella og jeg ser ut som levende døde, tror jeg bare at jeg dropper det. Hehe, håper ikke jeg gir dere mareritt nå. Det ser jo ut som bildet er tatt rett ut fra en thriller! -Og vi som bare skulle knipse noen koselige bilder av vår lille kveldslur på sofaen..

Jeg har akkurat laget meg tidenes kveldssnacks bestående av banan, smeltet sjokolade, peanøtsmør og knuste cashewnøtter. Høres sunt ut eller hva? Hihi, jeg klarte ikke å vente helt til lørdag.. Jonas kommer hjem hvert øyeblikk og da skal vi kose oss med en liten film før vi tar en tidlig kveld. Kjenner jeg meg selv rett så sovner jeg vel ti minutter inni filmen. Jeg har alltid hatt et godt sovehjerte..

Fosterstilling på sofaen.. Litt søte er vi jo?  
Oppskriften skal dere få i morgen tidlig!

20 kommentarer

Siste innlegg