Søndagsfrokost i heimen

 

Nabopusen hilser dere god morgen! Er det ikke herlig å våkne opp til søndag? Jeg var så trøtt da vi endelig kom hjem i går kveld at jeg hadde lagt meg fullt påkledd med smykker og det hele. Slik sov jeg hele natten og jeg tror ikke jeg har hatt så søte drømmer siden jeg var fem!

Jonas og jeg har satt på Twilight og dekket bordet for søndagsfrokost. Tenkte jeg kunne vise dere noe av det nye interiøret vi har fått i hus jeg! Noe av det har vi fått av bestemor og bestefar og resten av Jonas kjøpt for å overraske meg til jeg kom hjem fra Stavanger i forrige uke. Jeg blir like imponert hver gang han har vært på shopping til hjemmet. Han har jo bedre smak enn meg som liksom skal være fruen i huset! Bare sleng igjen en kommentar om dere lurer på hvor noe av det er fra.

 

 

 

Nå hva synes dere om det nye interiøret?
Leiligheten er ikke helt klar til å vises frem enda, men vi nærmer oss!

29 kommentarer

Siste innlegg