Har du et favorittantrekk?

Først må jeg bare få si tusen takk for alle de gode tipsene dere la igjen under forrige innlegg! Dere er så fantastiske. Jeg er sikker på at jeg kunne skrevet en fullverdig reiseguide allerede, kun basert på de tipsene dere har kommet med så langt. Nå tenker vi til og med å forlenge turen fra onsdag til søndag for å få med oss alt! Kan ikke risikere å måtte sprinte gjennom gatene for å få en liten smakebit på alt. 

Nå sitter Bella og jeg på toget på vei hjem til Kristiansand om to små timer. Kvelden skal tilbringes med koffertpakking! Bella skal leveres til moren til eieren sin som skal passe henne den ene uken vi er bortreist, og Jonas og jeg skal kose oss med en siste god middag i den nye leiligheten. Jeg har hatt noen fantastiske dager med familien i Stavanger. Kvalitetstid med familien er bare det beste som finnes.

 
 
 
 
 
 

Bare en liten oppsummering av mine siste antrekk!
Ønsker alle sammen en fantastisk lørdag så lenge.  

47 kommentarer
    1. Hvorfor svarer du aldri på spørsmål om deg og moren din? Forstår jo selvsagt at dette er privat og det da kanskje ikke er så gøy å svare på. Men tenker at for din del kan det være greit å svare mtp hva alle kan tenke om hva som har skjedd osv. Du skrev jo masse om henne før men ingenting det siste året. Hva skjer’a?

    2. Jeg har vært fast leser av bloggen din i mange år, men aldri lagt igjen en kommentar. Men nå vil jeg si det jeg har på hjertet 😀 Du er et fantastisk flott forbilde! Jeg leser også andre diverse blogger, men føler at mange av bloggene er overfladiske og urealistiske virkelighetsfremstillinger, hvor fokuset alltid ligger på hvor mye de trener etc. Du ser så fantastisk ut, samtidig som det virker som du lever et helt vanlig liv, med det kostholdet du selv ønsker 🙂 Du er en stor inspirasjon, og ønsker deg alt godt 🙂

    3. Kjære, søte, nyyydelige Marthe, du er fin i alt, du, men her synes jeg antrekk 6 var veldig fint, det med blusen fra Thailand, sofistikert og ungdommelig på samme tid. Så vil jeg få lov til å si til Stina at hun må la Marhte få skrive om hvem hun ønsker selv, det er ikke absolutt ALT en blogger plikter å skrive om. Respekter dette, så er du veldig grei. Føler du tråkker over en grense her som ikke er bra for noen. Spiller det noen rolle? Marthes blogg er jo likevel helt topp!! Er så enig med Mari!Ha en fin kveld, Marthe, go´e du 🙂

    4. SJEKK UT RUSSEBUSSEN RIKSFORSAMLINGEN 2014 PÅ FACEBOOK OG SANGEN PÅ YOUTUBE! TIDENES DEKKNAVN OG SANG!!!

    5. Hei Marthe!
      Jeg husker du skrev om bunad en gang på bloggen din.
      At det var faren din (eller noe lignende, husker ikke) som solgte bunader.
      Du ga oss lesere en mail.
      Jeg har fått en bunad i bursdag, og driver nå og vurderer frem og tilbake om hvor jeg skal bestille den fra.
      Jobber din far (eller hvem det var) fortsatt med dette? Kunne du skrevet et kort lite svar til meg her i kommentarfeltet?
      takk 🙂

    6. Enig med deg Eva,tenker ofte at mange andre svarer fordi folk maser. Marthe svarer fordi hun selv ønsker:)
      Og det er hennes navn øverst i bloggen,og ka i HULESTE har folk med private ting å gjøre? Spesielt når spørsmålene stilles og ignoreres….
      Så hvis du FAKTISK forstår det Stina så vis respekt eller gå å mas på noen andre sin blogg 🙂 Guriland så irritert man blir på andres vegne haha heldigvis for dere er Marthe mye mer tålmodig enn meg
      Marthe du er vakker uansett du,men eg hadde heller ikkje gått med deg i det antrekket på IKEA,heia Jonas hahahaha

    7. Hei Marthe!
      Har lest bloggen din kjempelenge nå, helt tilbake til da du og Kristina hadde blogg sammen. Så jeg lurer på en liten ting, kanskje litt for privat, men håper du vil svare likevel. Du har ikke nevnt moren din helt siden du flyttet sammen med Jonas. Hva er grunnen til det?
      Håper du vil svare! 🙂

    8. ~Lin: Tusen takk for gode ord Lin. <3 Setter stor pris på deg og de fine tilbakemeldingene du legger igjen! Hehe, måtte le litt av den siste setningen der. Du og Jonas altså! 😀

    9. Eva: Åh <3 Tusen tusen takk Eva. Er det noen som er god så er det deg. Hehe. For en herlig oppmuntring. <3 Håper du fikk en fin lørdagskveld selv! Her har det kun gått i pakking og noen timers hundekos. Måtte jo nyte de siste timene jeg hadde igjen før Bella skulle leveres. 😀

    10. Mari: Nei herlighet for en fantastisk kommentar. Tusen tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen denne Mari. Nå ble jeg glad, for her var det mange gode ord. 🙂 Åh, som slike kommentarer inspirerer og motiverer meg. Tusen takk! Håper du følger meg i lang tid fremover. 🙂

    11. Isabelle Nilsen: Tusen takk! Og jeg som trodde jeg hadde hatt så kjedelige antrekk de siste ukene. Hehe. Det er likevel bare oppmuntrende kommentarer å finne her! <3

    12. Nysgjerrig per: Hehe, jeg har nå hatt et denne uken allerede. Jeg lovte to, men jeg vet ikke om jeg får det til likevel! I dag har jeg pakket og reist fra Stavanger til Kristiansand og i morgen tidlig drar vi jo til SPAIN! 🙂

    13. OOO elsket alle antrekkene :DDD Men kanskje nr 2, hvor du har på deg den gule blazere 😀 Du er så nydelig at det er vanskelig å velge ut hva slags antrekk du er finest i, for du er nydelig i alt <3

    14. Trine: Heisann! Jeg kjøpte den for rundt et år siden så jeg tror nok ikke de har den i dag, men sennepsgul kommer sikkert inn igjen i høst så da skal du ikke se bortifra at H&M får inn en lignende variant. 🙂

    15. Elsker både deg og stilen din!! Du virker så ekte! 🙂 Hvor har du kjøpt det lange skjørtet på de øverste bildene?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg