Hairtalk – Todays Updo

 

God dag, og GOD HELG dere! Se hva jeg har styrt med denne fredagsmorgenen! Jeg fant plutselig ut at jeg ville eksperimentere litt med hårfrisyrer. Ble det ikke litt fint? Jeg tror jeg likte denne frisyren jeg. Ikke var den veldig avansert heller. Selv om den ser slik ut! Hvis dere vil ha steg for steg innlegg så skal jeg se om jeg ikke får ordnet det til dere på lørdag. Legg igjen en liten kommentar hvis det er ønsket!

Er dere klare for helg nå eller? Noen av dere har vel akkurat gjennomført første ordenltige skoleuke? Da smaker det ekstra godt med helg tenker jeg. Jeg skal tilbringe fredagen med Bella og familien. Tante har akkurat kommet på besøk og nå er middagen straks servert! Senere blir det både gulrotkake og sjokoladekake på oss. Som dere kanskje har forstått alt, så er vi svært glade i å bake i denne familien.

 

Hva synes dere?

18 kommentarer

Siste innlegg