Mine siste antrekk

Det er siste dag i uken. Om en kveld, starter en helt vilt hektisk uke. Jeg har så mye jeg skal gjøre den kommende uken at jeg ikke engang vet hvor jeg skal begynne.. Det lureste ville vel være å begynne med studiene. SOM STARTER I MORGEN! Jeg kan ikke tro det. Tiden går uhyggelig fort.

På tirsdag drar jeg inn til Oslo i et spennende møte, og resten av uken skal jeg passe tre hunder på tre forskjellige tidspunkt, bake til bryllup, ha enda et møte med regnskapsfører, og blogge som en gudinne! Jo, så skal jeg selvsagt prøve å ta del i fadderuken på universitetet. Må jo bli kjent med mine kommende medelever! Jeg har også satt som mål å få leiligheten perfekt innen neste uke er omme, men med alt dette + jobbing på Vero Moda, blir det kanskje umulig? Nei. Jeg vil.skal.MÅ få det til.

 
 
 
 
 
 
 

En liten oppsummering av mine siste antrekk!
Flere spente studenter som starter på skolen igjen i morgen?

53 kommentarer
    1. oi begynner studiene i morgen allerede? tanken på at skolen begynner om 4 dager er skikkelig kjipt. skulle ønske vi hadde sommerferie for alltid – beste mnd i mitt liv 🙂 men om du trives med studiene så er det nok kjempegreit der, for om man intresserer seg for noe så er det som regel dødsgøy selvom det er ganske stressende. kan ikke akkurat si det var lite du skulle gjøre. fysøren og mye det var! tror selv jeg aldri hadde fått det til, er jo stappfull timeplan og ikke tid til å miste noe tid. men flestepartene av tingene er vel gøye ting, spesielt hundepassinga for du som elsker hunder 😀 dødsfine antrekk forresten, som alltid. skikkelig sommerslige og det elsker jeg!!

    2. Du kommer til å klare det fint Marthe! Du klarte jo trossalt å rydde ut av den gamle leiligheten på under en dag! Heheh 🙂 Lykke til med alt, og kjempefine antrekk forresten Marthe.

    3. helene: Ja, jeg trodde ikke at studiene begynte så tidlig selv heller, men så fortalte en venninne meg det i helgen. Haha, huff! Tiden flyr. <3 Ja, jeg har mye på planen for den kommende uken, men det aller meste er bare spennende og DA får man det til! 😀 Du må ha lykke til med skolestart selv Helene. Etter en velfortjent ferie! 🙂

    4. Hei Marthe! <3 Jeg virkelig ELSKER antrekk nr 1, 4 og 5! RÅFINE!!! 😀 Digger at du har så ulik stil, en dag så uskyldig og fin og neste dag så rocka og rå! Utrolig kult! På antrekk nr 1 (det bilde til høyre av de to), er du så ufattelig vakker! 🙂 Lykke til med uka som kommer, og studiestart i morgen! Can't wait for details 🙂 Ha en fin søndagskveld videre Marthe 🙂

    5. Ida: Åh, hvor god er ikke du? <3 Tusen takk for en herlig kommentar. Blir så glad av å lese tilbakemeldinger som denne 🙂 Føler jeg fikk en slags energi boost nå. Haha! Herlig 😀 Ha en strålende søndagskveld selv Ida!

    6. ELSKER STILEN DIN MARTHE !! Den er helt utrolig, føler virkelig at du kler alt! Jeg lurte på om du kunne kanskje vise her på bloggen din hvordan du lager den frisyren du har på antrekket nr 5! Den var rett og slett nydelig på deg, og den virker bra til hverdags og pynt. 🙂

    7. Rosa Maria: Tusen tusen takk for det 😀 Vet du hva? Jeg har bare krøllet håret i en “dult” som jeg så fint kaller det og satt et strikk på. Det var egentlig ikke meningen at jeg skulle gå med håret slik, men så fant jeg ut at det var litt søtt likevel. Jeg pleier bare å ha håret på denne måten mens jeg sminker meg. For å unngå å ha så mye hår i ansiktet 😀 Men så hyggelig å høre at du likte det! Jeg skal se om ikke jeg kan klare å få til en slags forklaring på hvordan man lager disse “tilfeldige hårtuttene”. 😀

    8. Først og fremst, du er så SINNSYKT vakker, søt, fotogen og virker som ei superrå jente :):):) ELSKER stilen din, og misunner deg masse :C..
      Litt sykt at studiene allerede starter i morgen da ;O?! Uff så uheldig :/ Jeg er så heldig at skolen starter ikke før den 26 elle 7 i Spania jeg :L <3
      Kos deg masse å lykke til! Du er allerede vellykket! Du er inspirasjonen min, bare sier det. Eneste bloggen jeg leser fullt ut, er din, for å være ærlig<3

    9. Jannike: Tusen takk Jannike! Åh, jeg er så heldig som har lesere som dere. <3 Har aldri sett maken til gode tilbakemeldinger. 🙂 Tusen takk! Du er jammen litt av en heldiggris. Skole i Spania ja.. Da hadde det vel egentlig ikke gjort noe om skolen startet i går? Hehe! Skulle gjerne studert i et varmere land jeg også. Masse lykke til selv Jannike! 🙂

    10. Hei
      førts og fremt.. Digger bloggen din .. Du har så mange kule stiler, og mye varrianter , kan hente en del inspirasjon derfra ja 🙂
      Også lurer på jeg dette innlegger om den spike bh du laget til? hvor finner jeg det… trenger litt inspirasjon 🙂

    11. 1,5 og 7 er mine absolutt favoritter, og herrejesus, du er jo født til å være modell. Vakrere og penere OG fotogen jente skal man lete lenge etter, herregud!

    12. Haha, du er helt rå Marthe! Digger pågangsmotet ditt og at du i tillegg til alt annet, setter bloggen og oss lesere høyt 😀 døds fine bilder og antrekk, stunning as always <3

    13. hei marthe! jeg synes du har en veldig fin klesstil og lurte på om du kunne komme med tips til anntrekk til å ha på skolebenken ?

    14. Du.er.så.PEN! Seriøst, det øverste bildet til høyre er to die for!
      PS: Du blogger omtrent alltid som en gudinne, dvs. superbra og variert!!

    15. Marina: Heisann! Det skal jeg nok få til. Jeg må nok kle meg litt mer “for skolebenken” selv fremover. Derfor passer det ypperlig med et slikt innlegg! 🙂 Skal se hva jeg får til jeg! <3

    16. Ikkje slite deg ut Marthe. Innflytting kan vente bittelitt. Husk å puste mellom slagene og lade batteriene før de er helt flate 🙂
      ha en fantastisk uke!!!!
      <3

    17. Elsker alle antrekkene! Masse lykke til med studiene,og håper det faller mer i smak en forrige 🙂 jeg begynner ikke før uken etter,på VG1 og er så utrolig spendt/nærvøs!!

    18. Elsker virkelig antrekkene du har hatt i det siste! 🙂 Du blogger alltid så bra, uansett hvor mye du har å gjøre, og du står på hele tiden. Virkelig noe å se opp til 🙂 Lykke til med studiene!

    19. På antrekk nummer 2, hvor har du kjøpt den buksa su har på der? Har vært på utkikk etter en sånn i evigheter nå! Skal reise til Usa på ferie om en drøy måned og da har jeg lyst på en deilig og god buske å reise i! 🙂 Håper du svarer!

    20. Så fine antrekk- som alltid! Jeg begynner heldigvis ikke på skolen før neste uke! Skal faktisk på besøk til Kristiansand i morgen, håper jeg treffer på deg da, det hadde vært gøy! Håper det også er litt finere sommervær der enn i Bergen, heheh! Har fulgt deg i ca 2 år nå, du er virkelig en stor inspirasjon og du vet hvordan du kan lyse opp dagen min.
      Jeg gikk forresten gjennom klesskapet mitt i går (eller begynte, ettersom det tar tid) og fant noen gamle tights som jeg ikke ville bruke. Da kom jeg på DIY innlegget ditt og klippet de opp som topper. ELSKET de!
      Tusen takk for at du bruker din tid til å glede både meg og de andre leserne dine. Håper du blogger i laaang tid fremover og jeg vil gjerne følge deg på reisen.
      Stor klem!

    21. Så fine antrekk! Stilen din gir meg så mye inspirasjon at jeg får lyst til å gå på rommet mitt å sette sammen egne antrekk med det samme 🙂
      Ha en fin dag videre Marthe! Lykke til med studie fremover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg