Kveldskos i ny leilighet

Nå har Jonas og jeg akkurat inntatt en lettvint, men deilig middag! (Veldig sen middag) Jeg bestemte meg plutselig for å overraske Jonas med litt god mat til han kom hjem fra trening. Planen var å lage noe så enkelt som spaghetti bolognese, men da vi ikke hadde tomatsausen måtte jeg finne på noe annet lurt. Pestopasta med kjøttdeig ble erstatningen, og Jonas elsket det! Aldri laget det før, men nå må jeg kanskje publisere oppskriften på denne retten også? I morgen kanskje?

 

Det ser jo helt forferdelig ut, men det smakte virkelig godt!

Gryten med pasta ble slikket foråsidetsånn!
Nå må dere sove godt og drømme søtt kjære lesere.

20 kommentarer
    1. Søteste paret! 😀 Gratulerer sååå masse med den fine, nye leiligheten! Håper dere stortrives der <3 Ser jo ut som dere har kommet godt til rette allerede 😀 Vil gjerne ha oppskriften på alt jeg, haha! Man blir litt tom for ideer når man bor i leilighet, men det er vel bare å skru på den kreative delen av hodet og mikse sammen noe slik som deg 😀
      Må bare kommentere at fy flate, du ser jo like fin og flott ut i kosedress som du gjør i kjole og hæler! *plystre*
      Ha en fin kveld <3

    2. Åå, det så faktisk ganske godt ut!
      Men ligger leiligheten midt i byen eller litt utenfor kristiansand by?:)

    3. så heldige dere er som har hverandre, dere stråler! håper leiligheten blir akuratt slik dere vil ha den, og at dere stortrives 🙂 noe jeg er veldig sikker på – siden forrige leilighet var så flott! lykke til videre med innflyttningen, og ha en fin kveld 🙂
      <3

    4. hej, gillar du eller dina läsare Miley cyrus? jag drev sveriges största fan blogg om Miley (peacemiley.blogg.se) men den blev nyligen hakkad och bort tagen.. Jag har lagt ner så mycket tid och ork på den bloggen för att göra mina läsare nöjda. tänk dig i min situation om din blogg skulle bli hackad och bort tagen? du skulle nog också bli otroligt förbannad, ledsen och besviken. Jag har mailat blogg.se men jag har inte fått något svar. Så nu behöver jag all hjälp jag kan få för att å tillbaka min statistik och läsare. Snälla kan du nämna vad som har hänt och hänvisa dina Miley fans till min nya blogg peacemileyray.blogg.se i ett inlägg snälla, jag behöver all hjälp jag kan få, vi måste få fast hackaren!
      tack på för hand.

    5. Gratulerer så mye med ny leilighet! Bloggen din er helt fantastisk bra, jeg leser den hver dag 🙂 Selv er jeg bare fjorten år, men når jeg blir like gammel som deg, vil jeg være akkurat som deg! Du er et utrolig godt forbilde 🙂

    6. Eline: Den ligger faktisk litt på landet om jeg kan kalle det det. Hehe, det er bare 20 minutt fra byen og 10 minutt fra sørlandssenteret men omgivelsene er ganske landlige 🙂 Noe jeg eelsker! <3

    7. Katrine: Kosedressen tenker du på? 🙂 Tusen takk! Den er fra Cubus 🙂 Kjolen jeg hadde på meg tidligere kjøpte jeg i Thailand. Jeg knipset noen antrekksbilder av den tidligere i dag så det kommer i morgen tidlig 😀

    8. Frida Bringslimark: Haha, du er så god 😀 Tusen takk Frida! Vi stooortrives her allerede. Merker at vi kommer til å få det helt fantastisk i det nye hjemmet vårt. 🙂 Oppskrift skal bli vet du! Det er en superduper enkel rett, men likevel veldig smakfull. Tror den kommer til å falle i smak 😀

      Du må ha en super kveld selv Frida! 🙂

    9. linda: Tusen takk Linda, og i like måte! <3 Vi er veldig heldige som har hverandre. 🙂 Og leiligheten er det ihvertfall ingenting å si på! Hihi, vi stoortrives her allerede 😀

    10. Hei,
      Anbefaler skinketerninger og/eller baconterninger til pestopasta. Ille godt!
      Søt jente med fin blogg 🙂
      Klem mamman til Balto (rottweileren)!

    11. Er det på sørlandssenteret på Veromoda du jobber? 🙂 Skal til Kristiansand idag så skal vi også innom senteret i løpet av tiden som vi er der så håpet på å få møte deg 🙂

    12. det der har jeg faktisk hatt en del ganger, og det smaker himmelsk. nam 🙂 frista skikkelig nå, for du lager alltid så god mat. godt at du kan gjøre slike fine ting for jonas, det er så utrolig skjønt å se på og akkurat slik et fint forhold skal være. håper dere nøt kveldskosen i den nye leiligheten deres 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg