Garderobeskap – Check!

Det er alltid litt overveldende å skulle begynne på sko-prosjektet. Spesielt når jeg absolutt skal starte med å kaste alle parene ut i en hau på gulvet.. Det er liksom så oversiktelig og greit!?

 

Jonas og jeg har brukt dagen på å handle inn garderobeskap vi! Heldige oss fikk med hele fem skap til leiligheten så på disse har vi bare montert av dører og innhold. enkelt er det faktisk å lage seg et walk in closet. Man kjøper et hvilket som helst skap uten dører, og deretter monterer man inn det man ønsker av stenger, belte/slips-hengere, buksestativer eller hyller. Alt dette får man kjøpt for en slikk og ingenting på Ikea. Den berømte skohyllen min er fra Europris, men den begynner å bli noen år gammel så jeg tror dessverre ikke den selges i dag. Det er faktisk to skohyller som er bygget oppå hverandre!

Jonas monterte av dørene og jeg monterte ut skuffer og hyller!

Fem skap fra før + to nye! Tror dere vi får plass til klærene nå eller?

31 kommentarer

Siste innlegg