On my wishlist!

 

God formiddag kjære, gode lesere. Denne morgenen har gått til nedpakking av pyntegjenstander, filmer, bøker og dill som ligger i skuffet og skap. I går overtok vi nemlig nøkkelen på den nye leiligheten! *HYYYL*. Jonas slutter jobb klokken tre og da starter flyttingen for fullt! Kanskje kommer det noen bilder av den tomme leiligheten senere i dag? Hihi, vi må jo ha før og etterbilder, er dere ikke enige?

Men tilbake til det dette innlegget skulle dreie seg om! Jeg har ikke bare pakket til flytting denne morgenen.. *Kremt* Jeg har siklet litt etter nye klær også.. Under ser dere det som står øverst på min ønskeliste om dagen. Herlighet, Nelly har så mye fint at det begynner å bli farlig. River Island kolleksjonen er jo helt vill! Hater at jeg ikke oppdaget denne kolleksjonen før størrelsen min var borte.

 
 
 
 
 
 

Klikk på bilde for å komme til plagget! (affiliateslenker)
Andre som har satt noe av dette på ønskelisten?

17 kommentarer
    1. Du børr sjekke ut members.com, er ikke helt sikker på om det er så bra, men av det jeg har hørt så er det masse kampanjer på klær, reiser og interiør 🙂

    2. KJÆRE ALLE BLOGGERE PÅ TOPPLISTEN: Dere tener kjempe godt på å blogge, dere har alt dere trenger ++++++++++ fordi dere har råd til det, har råd til fler maccer, iphone, ipod, ipad, speilrefleks, sminke*1000 også er ingen av dere plan faddere? Vær så snill og bli det, dere har kjempe mye penger og det er mange som dør fordi de mangler faddere til at de kan får mat, gåpå skole, og ikke minst overleve. Dere kjøper fake hår, betaler mange 1000 for fake lepper og pupper. Det er lov det assa. Men det beviser bare at dere har værtfall råd til noen fadderbarn. Vær så snill, det Hjelper mye. Det er så trist å vite at det dør 1000 hver dag av sult! Det skulle ikke vært mulig!!
      Hver så snill les denne og ta den som innlegg så fler av bloggerne kan se denne, prøver å få den på flest mulig plasser men det er ikke lett. HÅPER det ikke er dumt å si TUSEN TUSEN TUSEN TAKK på forrhånd, håper virkelig dere gjør det!
      —-jente 13 år

    3. Hei Marthe!
      Jeg har et spørsmål til deg som jeg håper du kan svare meg på. Du er jo så flink med bilder og kamera!
      Jeg har et Canon 1000D. Vet du om jeg kan bruke Nikon sin 50mm portrettlinse på den? MÅ jeg ha Nikon kamera eller kan jeg bruke Canon til den linsen?
      På forhånd en stor takk 😀

    4. så sinnsykt mye fint! woow. må nesten kjøpe noe av dette når jeg får penger, nå 😀 går ikke ann å plukke ut noen plagg jo for alle var jo helt stunning, må kjøpe noe og noe om ganga 🙂 lykke til med flyttinga dere to. så utrolig gøy med ny leilighet, glad på deres vegne <3

    5. Åååå, så fint! Elsker disse plaggene, og spesielt de todelte fra RI O.o
      Har heller ikke sett dem før, så det er jo flott..
      Gratulerer med nye leilighet, foresten
      Sandra/reisedagboka.net

    6. Hei 🙂 Jeg syns alltid det er vanskelig å sette sammen et antrekk til første skoledag (begynner på vg4, påbygningsåret etter to år som lærling), spesielt når det er en ny skole og helt nye mennesker, hvor jeg ikke kjenner en eneste en. Kan du ikke sette sammen noen antrekk? Jeg kan tenke meg at det er veldig mange som syns det er vanskelig å sette sammen antrekk som er fine, men ikke for overpyntet og heller ikke for slapt. Det er viktig å gi et godt første inntrykk, hvertfall når man ikke kjenner noen i klassen.
      Jeg syns du gjør en super jobb – titter innom bloggen din flere ganger daglig 🙂
      Renate

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg