Nettverksproblemer og bilkollisjon

Hvem har seriøst nettproblemer i tre dager? Jeg visste ikke at det gikk ann å ha slike tilkoblingsproblemer over så lang tid i 2013. Jeg har kjørt til Cathrine for å oppdatere dere de siste dagene, og i går måtte Cathrine komme med nettet sitt til meg så jeg i det minste kunne sjekke mail før jeg skulle videre på jobb. Nå fungerer mitt eget på mystisk vis igjen, men jeg aner ikke hvor lenge det varer denne gang.

 

Gjett hva jeg gjorde i går? Alle mine venner og bekjente inkludert Jonas var på palmesus (strandfesten vi årlig har i Kristiansand), mens jeg satt hjemme og hysterisk prøvde å få unnagjort litt bloggarbeid. Etter å ha prøvd ALT for å få til det forbaska nettet, ga jeg opp og dro på en lang løpetur i stedet.

Da klokken nærmet seg et, skulle jeg hente Jonas fra byen og gjett om dagen min ble bedre da? Jeg sto i et lyskryss og ventet på grønt da bilen forann bestemte seg for å rygge i full fart ned og rett i fronten min. Denne gang ble det langt mer skader enn da Cathrine forsiktig gjorde det samme. Som om ikke dette var bedrident nok så stakk bilen av like etterpå. Heldigvis tok jeg bilnummeret og ringte politiet med det samme. På mandag får vi kjøre opp på politistasjonen og anmelde saken. For en dag.

Det var en gang en splitter ny, og fin bil…
Jaja. Heldigvis ble ingen skadet denne gang heller!

19 kommentarer
    1. For hver gang dere bulker, selvom det ikke er deres feil og det blir reparert taper dere masse penger på bilen. Hvis dere skulle solgt den nå, er det info som må videre, ,for det kan være såkalte usynlige skader også. Kjipt

    2. Har aldri kommentert her før tror jeg, men vil bare si at jeg syntes du er den absolutt beste bloggeren i Norge! Du er vakker, blogger spennende og inspirerer meg på alle mulige måter! Matrettene dine, DIY innleggene og stilen din er herlige å lese om! For ikke å snakke om reisene dine. Skal selv til Zimbabwe på samme sted som deg om under et halvt år, mye takket være din inspirasjon:) klem!

    3. Karoline: Å <3 Tusen takk for en herlig tilbakemelding! Jeg skulle akkurat til å begynne på ukens DIY innlegg og fikk nå dobbel dose motivasjon. Hehe 😀 Det er kommentarer som denne som inspirerer og motiverer meg til å fortsette med bloggingen, så tusen takk Karoline 🙂 Stor klem! -Og god tur til Zimbabwe. Du kommer til å få en opplevelse for livet. <3

    4. John: Ja jeg vet det. Det er det som er så kjedelig. Man kan alltids bytte bildeler og gjøre skadene usynlige, men man vet aldri om bilen er i like god stand av den grunn. Årh, vi er så uheldige på veien! Hehe.

    5. Så utrolig kjedelig og ikke minst rart at dere bare mister nettet sånn da! Får håpe det er oppe å går lenge nå 🙂
      Huff, skal alltid finnes sånne bileiere som gjør slikt og bare stikker av, men det er bra du fikk tak i bilnr og at du skal anmelde 🙂

    6. Vet du hva Marthe dette var trist,men for deg går det bra igjen straks 😉
      Du er som eg har sagt mange ganger flink å sette pris på øyeblikkene og deler gledene dine med andre. Så det blir vedig bra for deg igjen snart 😉

    7. Nei, så ufattelig irriterende med både nettet og bilen! Godt det er finvær som en liten trøst 🙂

    8. Off, hærregud førr en dust som bærre stekk av, men førhåpentligvis får vedkommende som førtjænt! 🙂 vældi bra at du fikk skrevven ned bilnr. værtfall.

    9. Oj! For en dag! I motsetning til deg har min dag vært helt super 🙂 Får håpe du får det fint uka som kommer så du kan ta det igjen 🙂 Kos deg resten av kvelden, da Marthe!<3

    10. Uff, så kjedelig det med bilen! Sto rett ved siden av når det skjedde, men visste ikke at det var deg før jeg så innlegget ditt. hørtes ikke særlig bra ut det smellet. Håper dere får fikset opp i det 🙂

    11. Katrine: Å gud.. Jeg grøsset mer over at jeg måtte ut av bilen i uggs og pysjbukse uten sminke forann alle de menneskene som sto å så på.. Hehe! Det ordnet seg 😀 Det gjør det alltid! <3

    12. nettet mitt er også sånn på en av mine pcer.. merkelig! også er det så rart at det kun klikker på den ene dataen som jeg bruker mest og ikke den andre 🙁 Så utrolig dårlig gjort av bilføreren, at de ikke kan stå opp for seg er helt jævlig. mye bedre å komme ut av det og være ærlig, enn å stikke av.. men hvordan rakk du å ta opp bilnummeret før den kjørte? håper dere får ordna bilen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg