Behind the scenes

NÅ er jeg endelig tilbake! Jeg kom hjem fra gårsdagens andre shoot klokken tre i natt og så var det opp til jobb halv ni om morgenen. Nå har jeg akkurat kommet inn døren og heldigvis skal jeg nå slappe av med litt blogging! Jeg har gledet meg sånn til å fortelle om den fine gårsdagen min. FOR en fantastisk dag! Åh som jeg koste meg. Aldri møtt slike “høye på livet” fotografer i hele mitt liv. -Men nå har jeg riktig nok ikke møtt veldig mange fotografer heller. Hehe. Jeg lo så tårene rant hele dagen.

Dagen min startet med et hyggelig frisørbesøk på Adam og Eva i Kristiansand. Der sørget >Alberita< for at håret mitt så smashing ut. Frisyren holdt hele dagen, så tusen takk for hjelpen! Bloggen hennes kan dere besøke HER. Jeg fikk til og med satt på falske vipper for anledningen! Åh, det ble så fint..

 

Deretter gikk turen videre på shoot. Fotograf Fredrik Warbo, og hans assistent + alt mulig mann Jonas, kjørte oss opp til Ravndalen for å knipse litt portrettbilder. Håper og tror at vi fikk flere gode bilder der! Deretter dro vi videre til sentrum hvor vi knipset nærmere 1000 bilder på mange ulike locations. Assistent Jonas fikk tatt noen “behind the scenes” bilder med mitt kamera underveis, men jeg skal også vise dere en morsom video etterhvert. Guttene filmet like mye som de fotografterte, så nå har jeg på følelsen at de har en enorm redigeringsjobb forann seg. Et langt bildedryss fra den fine dagen min får dere under!

*Jonas får øye på en svane*
Jonas: Woaw! Nå fikk jeg en glimrende idè!
Marthe: Hva går den ut på?
Jonas: Har du noen gang holdt en svane før?
Marthe: …..

 

Det var ihvertfall ingenting å si på engasjement og kreativiteten til disse guttene. Fredrik klartet opp flere meter høye stolper og basketballkurver for å få fotografert fra ulike vinkler.

*Fotograf Fredrik bruker fem minutt på å klatre opp basketballkurven*
Fredrik: *Pust og pes* Sånn nå kan jeg ta bilde av deg ovenifra når du kaster ballen!
Marthe: Men nå får jeg sola rett i ansiktet? Blir det bra?
Fredrik: Waow! Jeg har klatret opp på feil side av banen.

Lik gjerne Fredriks facebookside HER. Eller ta en titt på hjemmesiden HER 
Tusen takk for en kjempefin dag gutter! Dere kan flytte inn hos oss anytime!

35 kommentarer
    1. Emilie: Tusen takk Emilie! <3 Jeg tenkte meg at det var noen lesere som sto der. Dere ropte kanskje også? Hehe, følte jeg hørte noen rope navnet mitt da jeg hadde gått forbi 🙂

    2. skikkelig gøy! Gleder meg til MEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!
      Det viktigste er å ha det gøy og ikkje alt skal være så seriøst!

    3. Åeee, høres ut som en utrolig fin dag!! <3 Gleder meg masse til å se videoen og alle bildene etterhvert! 🙂

    4. Å utrolig gøy! Gleder meg til å se både bildene og videoen når det kommer! Får jeg lov å spørre hvor mye det kostet? 🙂

    5. Herregud så vakker du er, Marthe! Blir jo nesten lamslått.. Gleder meg utrolig mye til å se bildene, de er sikkert kjempefine! Lurer også på om bildene er til noe spesielt, eller bare til privat bruk, header osv? 🙂 Jonas har vært flink med behind the scenes bildene også, forresten 😀 Håret ditt var utrooolig fint! Du passer krøller så godt.. Har lyst på håret ditt, jeg, hihi. Kos deg masse i kveld! Du fortjener en avslapningskveld fra bloggen. Aldri vært borti noen som bryr seg så mye om leserne sine at de ikke klarer å holde seg unna en dag! Flinke du <3

    6. Ja vi ropte, men da vi skulle vinke var det to menn som sto rett foran oss, så jeg tror kanskje ikke du så at vi vinka 🙂
      Har forresten et forslag til hva slags innlegg du kan ha. Du kan ha et innlegg om favoritt plaggene dine. Sånn at du tar bilde av dine 10 favoritt plagg, og skriver hvor de er fra og sånn 🙂
      Det hadde vært gøy å se<3

    7. Hello Marthe 🙂
      You have a beautiful blogg.
      The guy who took your photo shoot at tresse recommended your blogg to me. Will you post the picture u took with me at tresse? I would like to see it , please since I would like to post it on my Music page on facebook. I can also tell people about u on my music page. My Artist name is Dr. Watson and this my music page : https://www.facebook.com/dr.watson1989

    8. vet du hva? du er den peneste personen jeg har sett! herregud.. wow! hva skal jeg si? har lest denne bloggen lenge, men er dårlig å kommentere, så du hører ikke særlig fra meg.. men nå ville jeg bare si en gang for alle at du er perfekt!<3
      klem

    9. Karoline: Jeg finner ikke ut hvordan jeg sjekker det. Har godt på samordna opptak, min id, UIA, alt jeg kan komme på men finner ingen verdens ting. Tips? 🙂

    10. celina: Åå<3 Tuusen takk for en HERLIG kommentar. Setter stor pris på at du bestemte deg for å legge igjen noen gode ord i dag i hvert fall! Det gleder masse 😀 Stor klem!

    11. Emilie: Åja 🙂 Bloggtips er alltid herlig! Tusen takk Emilie. Jeg har laget noen lignende innlegg tidligere som ligger under “om meg” kategorien i sidemargen til høyre, men jeg har jo fått en god del nye klær siden den gang. Skal se hva jeg får til jeg! 🙂

    12. Frida Bringslimark: Tuusen takk for nok en fin kommentar Frida! Herlighet så god du er. <3 Bildene er ikke tatt til noen spesiell anledning. Det var bare en photoshoot for moro skyld, men som blogger vil jeg nok få stor nytte av bildene likevel 😀 Gleder meg masse til å se resultatet og den sikkert superkleine videoen. Alle videoer med meg i blir kleine. Hehe 😀 Avslapningskveld fra bloggen ja! Det blir i hvert fall ikke denne uken! Hehe, kvelden blir aldri den samme uten en liten oppdatering. 🙂 Håper du følger meg i lange tider fremover. Kommentarene dine er så herlige. <3

    13. Du er så utrolig nydelig!! Heldige deg!!! Gleder meg til å lese innleggene dine fremover!!! Elsker bloggen din!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg