I’M ENGAGED!

JEG ER FORLOVET!

Huff, nei nå må jeg slutte. Jeg tipper jeg knuser 1000 unge jenters hjerter når jeg forteller at jeg bare tøyser med dere. Jeg tror ihvertfall ikke jeg er forlovet. Hehe! Det eneste som møtte meg da jeg kom hjem fra Stavanger, var denne nydelige ringen. Den sto på stuebordet og ønsket meg velkommen hjem. Dere kan tro jeg ble glad. Den er jo perfekt! Hvitt gull, helt enkel, med en passe stor stein. *ELSK!*

Jeg kan vel ikke skryte mer av Jonas nå? Hehe, da blir han vel innbilsk.

NÅ er det min tur til å overraske godgutten!
Kitchen, here i come.. Biff slår vel aldri feil hos mannfolk?

58 kommentarer
    1. … med en gang jeg leste overskriften skrev jeg til venninen min “MARTHE BORGE ER FORLOVA, WHOHOOOO!” så bladde jeg lenger ned å leste det va tull…… hahahah
      Får håpe dere blir forlovet snart, slik at jeg kan skrive samme nyhet, bare at den er sann!

    2. Herreguuuud, du lurte meg trill rundt! Så bildet på facebook og hoppet nesten opp av stolen av glede, den var bare helt nydelig. Heldige jenta 😀 Gleder meg til å høre mer fra kvelden deres, kos dere masse! <3

    3. MARTHE!!! Har ventet på den beskjeden siden den dagen jeg ble fast leser! Fikk til og med frysninger da jeg så ringen. Den var NYDELIG. Håper frieriet er rett rundt hjørnet:-)) Du e ei heldig jente må jeg si!!
      Håper dere får en fin kveld, Jonas er også heldig som slipper å leve på pasta og kylling hver dag. Du er flink 😀
      Kos dere videre<3

    4. ååååå, nå knuste du nesten hjertet mitt… jeg som håpet på at dere var endelig forlovet.. 🙁 håper det ikke er så alt for lenge til!

    5. Åh, ble så glad da jeg leste overskriften, så ble litt skuffet da det viste seg å være tull hehe, men litt moro må man vel ha av og til 🙂 Utrolig nydelig ring forresten 🙂 Du er heldig 😀

    6. ÅÅÅÅÅ, nå ble jeg nesten litt skuffa… Hahah! Ble såå gad når jeg leste overskriften!
      Men den dagen der du virkelig mener at du har blitt forlova, kommer vel fortere enn du tenker!<3
      Kos dere med god middag ikveld!

    7. Nå ble jeg både veldig glad, men plutselig veldig skuffet… Hehehe, Jonas kan sakene sine for å si det sånn. Du har vært heldig med mannen din! Jeg har lest bloggen i 2 år nå, og har virkelig ventet på dette lenge. Jeg gleder meg masse til dette frieriet faktisk kommer jeg! Skal også nevnes at ringen var fantastisk nydelig! Akkurat som deg!! <3

    8. Åh, der lurte du meg godt! håper at det snart skjer, for det hadde vert helt fantastisk! kos dere masse i kveld! <3

    9. å herregud, Marthe!! du lurte meg IGJEN! Jeg var så glad da jeg så tittelen på innlegget, men så var det kødd.. hahah. Du er så heldig som har en kjærest som Jonas

    10. Nydelig ring! Flinke gutten 😉 Jeg fikk ikke mindre enn 2 ringer av min kjære da jeg kom hjem fra jobb igår. De lå også på stuebordet og ventet på meg, ved siden av en vase med flotte røde roser 😉 Jeg hadde kikket på 2 forskjellige ringer i gullsmeden min datter jobber i, og han kjøpte like godt begge to 😛

    11. utrolig fin ring-nydelig gave fra en veldig spesiell gutt til vakre deg 🙂
      Han blir nok superfornøyd med den lekre biffmiddagen han får i kveld 🙂
      Kose dere masse og bruk tid på hverandre. Sikkert mye å fortelle å dele nå da dere har vært så lenge fra hverandre 🙂

    12. Det var ikke morsomt engang-.- Jeg skrek faktisk ”MARTHE BORGE ER FORLOVET” mens jeg satt i stua med familien, kan si at hele familien så rart på meg! hahah…på tide at Jonas får ned på kne!!!!

    13. Marthe da! <3 dere er begge to veldig søte og omtenksomme mennesker! Det må jeg si 😀 hvordan går det med bilen btw?

    14. ååhh.. jeg som smilte så stort når jeg leste overskriften! trodde du var forlovet jeg.. haha! men dere burde bli forlovet snart, for dere passer perfekt sammen.

    15. åherregud! overskriften og ringen fikk meg til å få frysninger! jeg bare “yesssssss!!!” hihi, gleder meg til den dagen kommer!
      dere er perfekte sammen, så får håpe det ikke er lenge til dere er forlovet på ordentlig!
      klem

    16. ÅÅÅÅ, jeg fikk frysninger helt ned til tærene og nesten gledestårer (samtidig som jeg smilte fra øre til øre), da jeg så innlegget. Så var det bare tull!? 🙁 Men én dag kommer det, og da skal jeg åpne en flaske vin for deg, hahahah! 😀

    17. Kanskje det er et lite hint fra Jonas? hihi, får håpe det for dere er perfekte sammen. Men du skremmer meg litt med de overskriftene dine, og i dette tilfelle hoppa hjertet mitt over noen slag og jeg ble dødsglad på deres vegne.. trodde jeg! HAHA, men du er jo god<3 gleder meg til en dag da den overskriften er sann!

    18. Nå har jeg ikke lest bloggen din på en hel uke (!), og dette var jo et sjokk for meg.
      Min reaksjon:
      *Giiisp!”* – ….ååååh.
      Hihi, men det er sikkert ikke lenge til det skjer!

    19. Neei! Marthe da! 🙁 Kjente at hjertet mitt dunket fortere og jeg ble skikkelig glad inni meg for dere, også tullet du bare?! haha! Fikk litt lyst å ta hendene mine gjennom dataskjermen og riste deg, hihi 😀
      Men ringen var skikkelig fin! Elsker slike enkle, søte ringer som rett og slett passer til alt, og når den dagen kommer at du og Jonas forlover dere(på virkelig…), så kommer jeg til å være den første som hopper i taket! Er så merkelig, for jeg føler at jeg kjenner dere allerede, og jeg har kun lest om dere gjennom bloggen din, hihi 😀 Søteste kjæreparet, det er dere!
      (Og du må virkelig invitere meg på middag en dag(ønsketenking på min side), for alle oppskriftene dine ser alltid helt nydelig ut!)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg