Kongen av Kongeparken

Her kommer et bildedryss fra dagens Kongeparkbesøk! Jeg har hatt den fineste dagen. Tror aldri jeg har vært i Kongeparken fra åpningsminuttet til stengetid, men timene fløy jo! Det er så hyggelig å være i fornøyelsesparken som jeg faktisk vokste opp med. Pappa tok meg og venninnene mine med til hit sikkert hundre ganger, og jeg husker jeg koste meg like mye hver gang. *GODE MINNER*.

Etter en nydelig dag i den beste parken, dro hele familien tilbake til farmor og farfar hvor vi først spiste pizza, før jeg og kusinene mine bakte misslykket sjokoladekake til dessert. Den falt som forventet veeeeeldig godt i smak! Har dere ikke bakt misslykket sjokoladekake etter alle gangene jeg har fortalt dere om den, så finner dere min gode gamle oppskrift HER. Jonas sin absolutte storfavoritt..

Jeg må bare få med et par av farmors gullkorn..

Farmor: Når skulle du bake den uheldige sjokoladekaken?
Marthe: Den heter misslykket sjokoladekake.
2 timer senere
Farmor: Når skal du bake ulykkeskaken?
Marthe: Jeg baker den misslykkede sjokoladekaken etter middag.
Etter middag
Farmor: Skal du bake den miserable sjokoladekaken nå?
Marthe: ……

Marthe: Har du en leppestift jeg kan låne av deg?
Farmor: Vel, denne knallrosa har jeg kjøpt i et anfall av sinnsforvirring.
Marthe: *ÅH!* Kan jeg få den?

 

 

Fine, fine familien min <3
Nå må dere sove godt og drømme søtt så lenge!

30 kommentarer

Siste innlegg