Antrekk – 100713

 

Hurra! Internett på toget dere! Jeg kan ikke huske sist det fungerte på en av mine turer. Åh, nå kommer reisen til å gå så uendelig mye fortere. Jeg fikk min nye fotograf Cathrine, til å knipse noen antrekksbilder av meg til morgenen i dag. Er hun ikke flink? Jonas er enda på guttetur og da må jeg finne erstatningsfotografer! Syntes hun gjorde en god jobb jeg. Mange av dere har de siste dagene spurt om ikke Cathrine har en blogg. Det har hun altså ikke, men dere kan jo alltids følge henne på instagram! cathrinevoreland heter hun der. Selv har jeg ikke kommet så langt som å laste ned instagram, men en vakker dag skal jeg gjøre det jeg også.. En vakker dag skal jeg til og med kjøpe min første iphone.

 
Sandaler fra Nelly, Topp, Skjørt og solbriller fra H&M, Belte og veske fra Bikbok

 

Bare sånn hvis noen var i tvil om hvilken by som nå er blitt favoritten..

Hjembyen vil for alltid være på førsteplass!

46 kommentarer
    1. Dødsfint, elegant og lekkert antrekk 😀 du er så flink til å kombinere klesplagg, og jeg henter alltid mye inspirasjon fra deg! I tillegg tror jeg du må være den mest jordnære toppbloggeren 😉
      xx Siri

    2. Kjempefine bilder! Kan du skrive litt om hva du skal gjøre i Stavanger? Eller kanskje til og med skrive en turistguide? Siden jeg skal dit på ferie nå til uken og tror flere andre ville vært interessert i å vite hva gøy man kan finne på i fine Stavanger 😀

    3. Lily: Takk Lily! <3 Jeg skal nok bare ha litt kvalitetstid med familien. Treffe kusinene mine fra Bergen, dra i Kongeparken og på stranda i finværet 😀 Men jeg skal se om ikke jeg kan få flettet inn litt Stavanger-tips under oppholdet mitt! <3

    4. Nydelige deg!! Du inspirerer virkelig 🙂
      Er det mulighet for at du kunne lage et lite innlegg om hvilken sminke du bruker, og kanskje hvordan du sminker deg?
      Ha en fin dag videre <3

    5. Uff, ja.. Kjenner til den der med at internettet på toget aaaldri funker, men da hadde du flaks 😀
      – Forresten; kjempefint antrekk, som alltid!

    6. Ligger en instagram konto med bilder av deg som heter “marteborges” tror jeg. Vet du om den?
      Fin du er!

    7. Hei! Ville bare informere deg om at jeg så en profil på instagram som het “martheborge”, der var det en del bilder av deg 😉
      Ha en fin dag!

    8. Neeeii! Ikke kjøp iPhone! Kjøp heller samsung galaxy s4. Du får den nå hos telenor/djuice til 299 kr med abm. Har selv hatt iphone i fire år, men den tlf jeg hadde før jeg skaffet meg ny, begynte plutselig å klikke og leve sitt eget liv. Slettet alle numrene mine flere ganger på rad, og skrudde seg av og på helt av seg støtt og stadig. Dessuten er kameraet på den skuffende dårlig. med samsung får du kjempeklare bilder. Vi snakker hele 13 mpx liksom. Fungerer helt fantastisk dersom speilrefleksen streiker eller du skal ut og det blir vanskelig å drasse med seg et svært kamera rundt halsen. I promise you! Jeg eeeeelsker Samsung S4. Det er den beste jeg har hatt hittil. Verdt hver minste krone uansett om du kjøper med eller uten abm. Den har til og med egen treningsapp, med blant annet skritteller, kaloriteller og masse annet forskjellig. Dessuten er skjermen bedre og større. Så kjøp heller en samsung istedetfor iphone. da slipper du i det minste å bruke itunes hver gang du skal legge inn bilder osv. Med samsung er det bare å overføre direkte, dersom du skulle ha interesse av å ha noen av bildene dine inn på tlf.
      Men du bestemmer selv. Kun et tips 🙂

    9. ååååh, du kler deg så fint Marthe. Virkelig en inspirasjon når jeg er ute å handler. Men du burde kanskje bruke en litt lysere øyenbrynsblyant, siden du ikke har så mørkt hår. virkelig ikke ment slemt altså, du er jo en jente med hjerte av gull <3

    10. Hei! Kjempefint antrekk 🙂 Jeg brare lurte på hvordan/hvor mye sminke du bruker til vanlige hverdager? Bloggen din gir masse inspirasjon! Klem 😉

    11. Kjempe fint antrekk marthe, digger stilen din. Har aldri sett deg i et stygt antrekk, du bare imponerer hver eneste gang.

    12. Katarina: Jeg snakker både Stavangersk og sørlands dialekta. Bytter etter hvem jeg er sammen med 🙂 -Men jeg snakker nok best kristiansandsk. Jeg har glemt en del av ordene jeg sa på Stavangersk da jeg var liten, så nå snakker jeg nok litt mildere Stavangersk 🙂

    13. marthe løver: Tusen takk Marthe. Det er så kjedelig! Blir like skuffet hver gang jeg skjønner at det ikke kommer til å fungere på hele turen. Hehe. 😀

    14. Marthe: Heisann! Ja, jeg vet at det finnes et par kontoer som er falske av meg. Men dette er altså bare noe tull. Jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt dem. 🙂 Men nå vet dere i hvert fall at det ikke finnes noe ekte instagram konto av meg 🙂

    15. Cathrine: Tusen takk Cathrine! Hehe, morsomt at du kommenterer det. Jeg har glemt å pakke med brynpennen min og måtte i dag og i går låne Cathrine sin mørkebrune. Det er derfor de er så fryktelig mørke på disse bildene. 🙂

    16. Jeg lurte også på hvilken dialekt du snakker, men så du hadde svart på det nå 🙂
      Kunne du lagt ut en videoblogg, enten alene eller med kjæresten, hvilken dialekt har han?
      Antrekkene dine inspirerer meg alltid! 🙂

    17. For et utrolig flott antrekk, Marthe 🙂 Du er nydelig <3 Kos deg masse med familie i Stavanger! Håper du får en flott uke.

    18. For et utrolig flott antrekk, Marthe! 🙂 Du er nydelig<3 Kos deg masse med familien i Stavanger 🙂

    19. Hei Marthe 🙂
      Jeg har fått meg en ny favorittblogg, nemlig din! Du virker som en fantastisk jente, og bloggen din fattet interessen min med en gang. Har fulgt deg i noen uker nå, og jeg kan garantere at jeg er ny fast leser! 🙂 Liker antrekkene dine kjempegodt, og du virker som en jente med et fantastisk smittende smil og god entusiasme. Elsker også at du er så glad i Afrika, akkurat som meg 🙂 Det er det beste stedet på jord. Gleder meg til å følge deg videre!

    20. 1 innlegg på to dager.. kan ikke huske sist du la ut 3 innlegg en dag. trist at bloggen ikke er like stor prioritet lenger.

    21. Stina: Vel, vel. Jeg har minst 2 innlegg hver eneste dag. Det er kun i dag jeg ikke har hatt muligheten til å oppdatere før klokken syv. -Men jeg har fremdeles 2 innlegg. Bloggen har aldri kommet før familien, og synes du den er kjedelig så finnes det en rekke andre blogger å lese 🙂

    22. Linn Christine: Heisann! Herlighet, dette var hyggelig å lese. Tusen tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så god kommentar. Det setter jeg stor pris på:-) Veldig fint å høre at jeg har en ny fast leser her. 😀 Håper du følger meg i lange tider fremover. Jeg har tatt litt “ferie” fra 3-4 innlegg om dagen modus, men jeg prøver å i hvert fall komme med kvalitetsinnlegg når jeg først publiserer noe 😀 Afrika er nydelig. Kunne flyttet til sør Afrika når som helst. <3 Hehe. Igjen, tusen takk for en oppmuntring 😀

    23. Nydelig du er 🙂 Jeg elsker antrekkene dine og ikke minst de fine bildene 🙂 Du er veldig inspirerende Marthe:) Ha en fin sommer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg