Ny herremann på besøk!

God morgen kjære, gode lesere! Jeg skal straks av gårde på jobb, men jeg ville bare innom og ønske dere en god helg! Jonas er på jobb og dermed har jeg tatt meg friheten til å ønske en ny herremann velkommen inn i leiligheten. Hihi, Jason er tilbake! Malene reiser på ferie og vi har vært så heldige å få låne han for noen dager. Jeg.Er.Så.Glad akkurat nå! Jeg føler meg jo ikke ordentlig hel uten en hund. Dette skal bli noen lykkelige dager med mye kos og turgåing på oss alle tre!

Han kom for en halv time siden og nå snorker han på sofaen.. *Kremt*
Noen skal skjemmes bort de kommende dager..

24 kommentarer
    1. for en storsjarmør av en hund! så utrolig herlig og så gøy å ha besøk av han 🙂 tenker meg søte jason gleder seg til å bli skjemt bort av deg og jonas nå. og for noen gøye dager det blir for deg, spesielt siden du er så utrolig glad i hunder 😀

    2. Aw, så koselig! Ska sjøl passe ein 12 uker gammel kattunge i ein måned fra i dag av, sånt e så kjekt!

    3. Ååh så sjønn! Hvilken rase er han?
      Har to hunder hjemme..en border collie og en shetland sheepdog..tenkte på å skaffe en til hund, men vil helst ha en korthåret hund for å ikke få enda mer hår i huset, hehe.

    4. Anonym: Jeg vet ikke hvilken rase han er. Jeg tror ikke eieren vet det heller. Han er nok en god blanding. 🙂 Det er en hund som ikke fikk den beste starten på livet. Eieren som tok over han i senere tid fikk derfor ikke vite stort om rase eller bakgrunn. <3

    5. Inga: Hehe, det vet jeg ikke gitt! Hunden ble ikke så godt behandlet som valp, men nå bor han sammen med sin nye eier Malene og lever et trygt og godt liv hos henne 🙂

    6. åå sjarmør til 1000! elsker hunder selv, så pleier å bo litt hos min onkel så jeg kan kose og gå tur med dems hund 😀

    7. Fin hund, men håper kjettingbåndet kun er til “pynt” og at det faktisk er lærbåndet/sele som brukes på tur? Hunde bør være foruten opplevelsen av strupebånd, spesielt kjetting.

    8. LOTTE: Hehe, det er rett og slett bare fordi vi ikke får lov til å ha hund i leiligheten. Vi leier og her er det nok ikke stort nok heller for en stor hund. Jeg vil ikke ha en liten hund. 😀

    9. Haha, du som er så glad i hunder kunne ikke tenke deg å passe vår cocker spaniel til påska? 😛 Heheh, han er så utrooolig glad i mennesker at vi nesten ikke vil ha han på kennel i 2 uker da.. hehe, bortskjemt jaa 😉

    10. Hahaha, bor bare i Lillesand, så er ikke lange stykket ;P Har så dårlig erfaring med kenler her i området da han ble plassert i ute gården der (med liiite innebur) i lyn og torden og uten noen andre hunder der + at de som eide kennelen var på jobb, så han var mye alene stakkar 🙁 Så hvis du vet noen som ville passa han to uker rundt påska, hadde det vært til stooor hjelp, heheh 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg