Antrekk – 190613

 

Da var Stavangerbesøket for denne gang også over. Takk for noen nydelige dager! Jonas og jeg kjører i dag hjem i ny bil, og jeg har aldri gledet meg så mye til en biltur i hele mitt liv tror jeg. Gutten tok meg med til en tom, STOR parkeringsplass (tok ingen sjanser) i går kveld, så jeg skulle få øvelseskjøre med automatgir. De første fem minuttene syntes jeg den var helt forferdelig å kjøre. Bilen tok et megabyks hver eneste gang jeg trykket på brems eller gasspedalen, og jeg kunne ikke forstå hvorfor!

Tror dere ikke jeg kjørte med brekket på? HEH! Det er vel bare jeg som får slikt til. Bilen var selvfølgelig bare en drøm å kjøre, og etter litt overtalelse fikk jeg til og med lov til å kjøre den hjem selv. *Stolt*

 
Topp og mobilveske fra Thailand, Sko fra Zara, DW klokke, Lignende shorts på salg HER (affiliateslenke)

Det ble antrekket for kjøreturen vi har i vente..
Ønsk oss god tur hjem!

35 kommentarer

Siste innlegg