Bestemor 67 år!

Gratulerer så mye med dagen kjære, gode bestemoren min. Varmere menneske skal man jammen lete lenge etter. Jeg håper du har hatt en uforglemmelig dag med familien som er så alt for glad i deg. <3

Av meg fikk hun et nydelig Greengate servise, kremer, lys, flakslodd og gavekort hos Lindex. Sistnevnte fant hun i den hjemmelagde kalenderen som hun fikk til jul. Noen av dere husker kanskje at jeg plasserte en konvolutt på bursdagsmånedene til bestemor og bestefar? Oppi disse konvoluttene la jeg litt bursdagsgaver som de ikke fikk lov til å åpne før den store dagen. Nå kan hun endelig ta gavekortet i bruk! Nei, det ble en kjempefin feiring som jeg tror vi alle kommer til å huske lenge.

Fornøyd bestemor som fikk et suss på hvert kinn!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg