Antrekk – 130613

Noen som har savnet matoppskrifter og DIY onsdager? Det håper jeg, for nå er de snart tilbake! Flyet mitt går fra Bangkok klokken tolv i kveld, men jeg må reise fra Chiang Mai i ettermiddag. Reiseruten min ser slik ut: Chiang Mai – Bangkok – Oslo – Stavanger. -Og i Stavanger blir jeg noen dager før jeg reiser tilbake til Kristiansand. Bestemors bursdag skal feires og kvalitetstid med familien skal tilbringes.


Sko, solbriller og skjørt fra Gina Tricot, Skjorte fra Vero Moda, Isadora leppestift farge 155

Vi har forresten hatt besøk av en herlig gjeng gartnere i dag! De har holdt på i hagen(e) i mange timer, og renset blant annet begge dammene. I den ene dammen fant de en slange og i den andre fant de en svær, rød fisk. Haha. Sånn kan det gå.. Kan ikke ha oversikt over alt heller?

Et siste antrekk fra varmen. Håper dere liker det!

25 kommentarer

Siste innlegg