Fiskespa med fotmassasje

Wuhuu! For en morsom kveld jeg har hatt. I går fikk pappa og jeg en times nydelig Thai massasje, og i dag tok vi turen på fiskespa. Aldri prøvd det før! Herlighet, jeg ville le meg ihjel. Satt bare og fniste under hele behandlingen. Det tok sikkert 20 minutt før jeg såvidt begynte å venne meg til den rare følelsen av småfisk som spiser på føttene mine. Pappa fikk fotmassasje og jeg fikk silkemyke føtter takket være småfisk som lignet mine egne. Kanskje jeg skal teste ut dette når jeg kommer hjem? Stappe føttene mine nedi akvariet og se hva som skjer? Haha, nei jeg tror ikke det. En halv time med fiskespa kostet 20 norske kroner, og gårskveldens herlige kroppsmassasje betalte vi 40 kroner for. Alt er så GENIALT billig!

 

 

Jeg må ha hatt noen forferdelige føtter! Fiskene gikk jo berserk da jeg stappet dem nedi vannet. Noen av dem begynte til og med å klatre oppover den delen av leggen som var over vann. Burde jeg ta et hint?

Er det noen av dere som har testet ut fiskespa før?
Virkelig en herlig måte å avslutte dagen på!

38 kommentarer
    1. Susanne og Rosey: Det må dere bare prøve! 😀 Kjeempemorsomt. Kilte noe voldsomt i begynnelsen, men etterhvert satt jeg bare å fniste uten grunn. Gliste sikkert fra øre til øre der jeg satt og glante på småfiskene. Haha.. <3

    2. Nora: Ja det kilte som bare det. Hehe! Trodde ikke man skulle kjenne det jeg. -Men resultatet ble veldig bra! Føttene mine er silkemyke og jeg har ikke smørt dem med noe som helst 😀

    3. Ååh, haha fishspa er genialt! 😀 prøvde det faktisk første gang i Thailand jeg også.
      Må du kose deg supermasse!! 😀

    4. Åh, sånn fiskespa har jeg sett flere steder i England! Er så nysgjerrig på det, men jeg syns det ser så ekkelt ut, så jeg har ikke turt å prøve, haha. Og så herlig at alt er SÅ billig:)

    5. Har prøvd det to ganger, det kiler skikkelig, men er også kjempegodt 🙂
      håper du har det fint i thailand! jeg ønsker meg også reiseguide når du kommer hjem, har kjempelyst å dra dit selv nemlig 😀

    6. Det er SÅ fint å lese om hvor bra du har det på besøk hos pappaen din 😀 Heldiggris, tenk å bo i Thailand! Har aldri vært der før, men det virker fantastisk fint der. Jeg lengter etter syden, og skal virkelig begynne å spare til en sydenreise til en ferie, for jeg bare MÅ til en fin plass 😀 Vet ikke om du har skrevet innlegg om billigreise før? Kunne du tenkt deg å skrive noe om hvordan du finner gode og rimelige reiser, og om du bestiller full pakke eller kun flybillett og bestiller hotell via noe annet? Veldig nysgjerrig på det.
      Utrolig bra at du koser deg! Jeg er i en stressperiode, og har mediaeksamen i morgen, men det går vel sikkert fint. Kos deg videre, flotte Marthe! <3

    7. Det er SÅ fint å lese om hvor bra du har det på besøk hos pappaen din 😀 Heldiggris, tenk å bo i Thailand! Har aldri vært der før, men det virker fantastisk fint der. Jeg lengter etter syden, og skal virkelig begynne å spare til en sydenreise til en ferie, for jeg bare MÅ til en fin plass 😀 Vet ikke om du har skrevet innlegg om billigreise før? Kunne du tenkt deg å skrive noe om hvordan du finner gode og rimelige reiser, og om du bestiller full pakke eller kun flybillett og bestiller hotell via noe annet? Veldig nysgjerrig på det.
      Utrolig bra at du koser deg! Jeg er i en stressperiode, og har mediaeksamen i morgen, men det går vel sikkert fint. Kos deg videre, flotte Marthe! <3 (Glemte å skrive hvem jeg var, hihi)

    8. Aldri, men det høres veldig spennende ut! Skal til Spania i sommer, så kanskje jeg skal gripe sjansen dersom jeg ser et sted hvor de har dette! 😀

    9. Testet det med mamma da vi var på Mallorca i september 🙂 hun er utrolig kilen under føttene, så det første hun gjorde var å plaske med beina, haha! Var deilig da, men litt ekkelt 🙂

    10. Frida Bringslimark: Hei Frida! 🙂 Så fint å høre at du setter pris på Thailand-innleggene mine 😀 Jeg kan selvfølgelig skrive et innlegg om billigreiser. Hvor og hvordan man finner de riktige reisene! 🙂 Det har jeg god peiling på, så det skal jeg få til. 😀 Du må ha MASSE lykke til på mediaeksamen i morgen. Krysser fingrene for deg! Stor klem. <3

    11. Lisa Kvernberg: Hehe, ikke sant! Reiseguide kommer vet du. Jeg noterer og noterer på navn og steder mens jeg er her så jeg kan tipse dere om alle de beste shoppingsentrene, restaurantene, severdighetene og utfluktene! 🙂

    12. Christina i London!: Åh, da må du prøve det Christina 😀 Hehe, kjempemorro! 😀 -Men det koster nok ikke bare 20 kroner i England. Kanskje du skulle vente til du er i syden med å prøve det 🙂

    13. ANN: Hei Ann! Jeg har ikke studert på to år, så studieteknikker er ikke mitt sterkeste området i dag. Jeg har skrevet et innlegg om noe lignende tidligere, men det innlegget er så gammelt og dårlig at jeg ikke engang vil linke det. Hehe! Da tror jeg det er bedre å prøve å google studieteknikker eller “hvordan lese til eksamen” foreksempel. Det er sikkert en eller annen annen blogger som har skrevet et godt blogginnlegg om dette! 🙂

    14. CrispyRed: Jeg tok det i Chiang Mai sentrum. Nå husker jeg ikke akkurat gatenavn, men det vet pappa så det kan jeg komme tilbake til i “reiseguide” innlegget mitt 🙂 Fiskespa er GØY 😀 Haha!

    15. Haha, at du turte! :p
      Jeg er dødskilen under beina så det der må jeg nok stå over :p
      Selv om jeg hører det er mange som skryter av det! 🙂
      Billig i Thailand sier du?
      Gjett hvem som skal ta med en stor og TOM koffert på turen dit da! 😀

    16. frkaksberg: Hehehe, ja er du dødskilen så bør du kanskje stå over for fiskene sin del. Haha 😀 Tom koffert er absolutt å anbefale! Her kan du kjøpe deg dagens antrekk for 50 kroner! 😀

    17. okei, wow. haha. 30 min for 99 kroner, det er jo bare et tilbud som er helt sykt å motstå. så billig det er der nede, hadde nok brukt alle pengene mine om jeg hadde vært der nede 🙂 har hørt mye godt om sånn fiskespa, mange sier det kiler veldig men er utrolig deilig. virker sånn også, og virka som du koste deg der! haha jeg kan tenke meg jonas blir sjalu av dette innlegget og prøver din ide, nemlig å putte sine føtter oppi til fiskene deres hjemme. haha hadde vært så gøy om han hadde gjort det 😀

    18. Jeg var i Thailand i fjor. Jeg dro med min thailandske bestevenn, moren hennes, og en annen bestevenn. Vi prøvde sånn fiskespa i en park. Jeg klarte ikke å ha føttene i vannet og vi lo utrolig mye. Mange folk samlet seg rundt oss og begynte å filme oss. Det var utrolig flaut, men også utrolig morsomt. Haha! Vi var foresten i Bangkok, surat tani og et sted på byda der. En uforglemmelig opplevelse! Håper du koser deg videre!

    19. Haha, jeg har prøvd det! Uff, kilte så forferdelig mye, så når jeg endelig ble vant til det var tiden nesten over :p Men men, føttene ble ihverfall silkemyke!! 😀

    20. Tok fiskespa i Spania,er ikke så veldig kilen på bena så det gikk bra,veldig behagelig så det kan anbefales.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg