Antrekk – 030613

It’s a good day! Jeg har vært på shopping i hele dag jeg! Pappa hadde noen ærend som han måtte gjøre og derfor slapp han meg like godt av med Plaza shopping senter. Et gigantisk senter rett ved flyplassen i Chiangmai. Jeg husker ikke om det var fire eller fem etasjer, men der var.. ENORMT!

Et par sko til 160 kroner og mange nye sommerplagg fikk bli med hjem for en slant og ingenting. Nå skal familien ut og spise. Kanskje blir dette kvelden hvor jeg smaker på grillede insekter? Jeg tenkte egentlig å vise dere bilder av bassengområdet i dag, men det er stengt hver mandag for rengjøring. Derfor får vi heller ta det i morgen! Jeg skal kjøpe meg en bademadress og bruke morgendagens første timer ved bassengkanten. Hihi, må jo sole meg litt når jeg først er i her. Kan ikke komme hjem blek heller!


Sko fra Zara, kjole og belte fra Bikbok, Briller fra Gina Tricot, blomsterstrikk fra Thailand

En sniktitt på uteområdet minus basseng skal dere få senere i dag!

37 kommentarer

Siste innlegg