Liten Makeover – Mot lysere tider

Da var det vel på høy tid med headerskifte? Er dere ikke enige? Jeg var veldig fornøyd med den forrige også jeg, men en gang må de jo skiftes ut eller hva? Denne gang har jeg valgt å bruke en leserheader! Tusen millioner takk til flinke Emma. Besøk gjerne bloggen hennes HER. Jeg er storfornøyd med den lille makeoveren bloggen har fått denne tirsdagen. Nå håper jeg bare dere andre lesere også er fornøyde?

Tusen takk til www.emmasuk.blogg.no som har designet headeren, og tusen takk til www.annikama.blogg.no som har hjulpet meg å sette den på plass! Hva skulle jeg vel gjort uten sånne flinke folk rundt meg? Jeg har vært toppblogger i to år, men må likevel ha hjelp til absolutt alt. <3

Nå, likte dere den nye headeren jenter og gutter?

37 kommentarer

Siste innlegg