Søndagstrim i solskinnsvær

Dette har til nå vært den perfekte søndag. Jonas og jeg dro ut på tur i solskinnsværet, og min nye treningsbuddy fikk også bli med! Etter en times tur i skogen, ble Jonas lei og dro hjem, mens hunden og jeg dro videre på joggetur. Jeg tok meg treningsfri i går, og dermed tror jeg schæferen var ekstra glad for å se meg denne ettermiddagen. I morgen er det fullt kjør med trening igjen! Alarmen skal stå på 08.20 hele uken og forhåpentligvis sier værmeldingene bare sol og varme. Er dere klare for en ny, sprek uke jenter og gutter? Vi kan være spreke sammen vel! Min motivasjon er ihvertfall HELT på topp!

 

I dag fikk også Jonas erfare hvordan det er å bli gått tur med..

 

Håper dere har hatt en fin søndag!
Nå er det kjærestekveld med film som står for tur.

35 kommentarer
    1. Hvilke treningstøy bruker du og hvor har du kjøpt det? <3 så fine og klare bilder du har, blir veldig inspirert av din fine blogg! 🙂

    2. Hehe. Eg venta på ein sånn “jogger du med håret løst” kommentar:) artig. Står jo ikkje nedskreve at ein må bruke strikk i håret for å jogge:) synes du er flink som faktisk fortsetter når jonas er lei og går heim:)

    3. Så flink du er, Marthe! 😀 Nydelig hund! Hadde vært utrolig fint å ha en så flott joggevenn! Har blitt kjempeglad i å jogge, men har fått beinhinnebetennelse, så kan ikke gjøre det lenger 🙁 Må bare si det! Du er virkelig så fantastisk like flott og fin i alle anledninger! Kjempefint treningstøy! Er det fra nettbutikken til Kristina? 😀
      I morgen har jeg førerprøven! Grugleder meg 😀 Håper du og Jonas får en kjempefin kveld sammen! <3

    4. for et fantastisk fint treningstøy, kristina har gjort en god jobb 🙂 fint kjærestepar på tur forresten, dere er så altfor søte sammen. også med hunden med dere, gud så skjønnee 🙂 treningsmotivasjonen min er også nesten på topp, må få den litt mer opp jeg. for sånn 2 uker siden så trente jeg hver dag men den siste uka så har det kunn blitt 2-3 ganger, altfor lite..

    5. Hvor i kr.sand er det di bor? Jeg tipper på andre siden av Varådbruen, siden du alltid drar på senteret?

    6. For en blogg du har! Jeg har aldri klart å være fast-leser, eller så avhengig av en blogg som jeg er i din! Jeg gleder meg daglig til å ta en titt innom bloggen din, og overraskende nok, klarer du alltid å inspirere meg både gjennom tekstene dine og bildene! Jeg har tidligere skrevet til deg om at jeg ble inspirert til å starte egen blogg, og om du kunne skrive et innlegg om blogg design osv hehe. Og nå har jeg endelig gjort det, og det er kun denne bloggen som gir meg all inspirasjon om hvordan min blogg skal være! Det er ingen over ingen ved siden av, helt ærlig! Du burde virkelig være stolt, du har et hjerte av gull og er en utrolig hærlig person ut og inn.

    7. Nå kan du også tjene penger hjemmefra! Og å jobbe hjemmefra er ofte basert på at man må bruke penger før man kan tjene penger. Heldigvis finnes det steder hvor de faktisk holder det de lover. Slike sider betyr riktignok ikke lette løsninger som ikke virker. Dette funker! I tillegg koster det ikke penger å etablere seg, være med eller å komme i gang. Høres dette interessant ut? Da har vi et godt forslag til nettopp den type arbeid for deg, på clickworker.com! Gratis! Først starter du med noen enkle tester, som for eksempel å skrive en liten tekst. Etter dette kan du få små eller store jobber, hvor du tjener penger for det du gjør. Jobber du lite kan du tjene noen hundrelapper i uka, jobber du mye kan du tjene noen tusenlapper i uka. Det bør undersøkes!

    8. rezheenk: Åh, nå ble jeg glad. Tuuusen tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Herlighet. Slike kommentarer setter jeg uendelig stor pris på! Det er så hyggelig å høre at noen setter så stor pris på bloggingen min 🙂 Håper du følger meg i lange stunder, for jeg har ingen planer om å gi meg med det første 😀 Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg