Syke barn leker best


Hei og hopp! Åh, for en fin kveld jeg hadde i går. Vi koste oss hos Siri til langt på natt! Nå holder Annika og jeg på å gjøre oss klare til konsert. Merker jeg grugleder meg litt jeg! Jeg gleder meg selvfølgelig MASSIVT til konserten, men den kalde, lange køen kan jeg ikke akkurat si at jeg ser frem til å stå i. Dere er jammen gode dere som har stått i kø siden halv seks i dag tidlig. Håper dere har tatt med dere godt med mat, drikke, klær og paraply! Annika og jeg kommer til å stille oss i køen fra 16.00 og der blir vi vel stående i fem, seks timer. Dette må bare bli en fantastisk kveld. Justin here we come!

Kos dere MASSE i kveld, kjære beliebers!

7 kommentarer
    1. Kos dere super masse Marthe og Annika! Jeg krysser fingrene for at du er frisk hele veien, og jeg tror absolutt at du kommer til å holde deg frisk også, vet du hvorfor? Fordi du er en så positiv og herlig person at ingenting vondt får lov til å ramme deg igjen, klem ♥

    2. Ha det kjempegøy!:)
      Hva syntes forresten Jonas om justin bieber og at du skal på denne konserten?

    3. Henriette: Hehehe. Jonas er ikke så veldig fan av Justin Bieber. Hører prekenen hans i dette øyeblikk: *Liker du virkelig den guttungen? Han er jo bare en unge!*. Hehe.

    4. Sandra Helene: Å <3 For en herlig kommentar. Tusen takk for det Sandra. Vi hadde en helt fantastisk kveld og magesmertene har heldigvis forduftet! <3 Tusen takk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg