All about mint

God morgen! Så hyggelig at så mange likte den nye headeren! Forandring fryder alltid. Jeg skal av gårde til byen med Cathrine hvert øyeblikk, for noen ærend. Vi skal ut og spise i finværet og kanskje unne oss litt solarium etterpå. Jeg har vært forferdelig dårlig til å opprettholde den fine brunfargen fra Egypt.

Håper dere får en flott start på den nye uken. Det er sol og mildt her i dag. Det gjorde ihvertfall min morgen! I kveld begynner både ungkaren og Paradise hotel. Noen som skal følge med? Hehe, det er jo underholdende om ikke noe annet? Kjenner jeg meg selv rett så sitter jeg klistret forann skjermen i kveld.


Bukse fra Bikbok, Genser fra Vero Moda, UNIF skinnjakke, Sko fra Nelly, Belte fra Gina Tricot

Antrekket er gårsdagens! Nesten heldekket i mint.
Likte dere det?

48 kommentarer

Siste innlegg