Ny header!

God kveld! Noen som har lagt merke til den nye headeren? Jeg var bare så vanvittig klar for en vårlig header nå! Jeg trodde faktisk at våren var på vei jeg, men nå ser det jammen ut til at de melder mer snø fremover. Jaja, hva kan man gjøre? Dere får late som det er vår når dere ser headeren min ihvertfall!

Jeg har akkurat fått besøk av to fine jenter. Ei av dem har stått for forandringen på bloggen! Godeste Annika. Annika har sluttet å blogge fast til dere som kanskje lurte på det, men hun legger ut en oppdatering i ny og ne og hun synes selvfølgelig det er hyggelig om dere titter innom en gang i blant. Kanskje kommer hun tilbake for fullt igjen ved en senere anledning? Det håper ihvertfall jeg at hun gjør!

Likte dere den nye headeren?
Besøk gjerne bloggen til Annika HER

42 kommentarer

Siste innlegg