Garderoben min – NÅ

Mange av dere er veldig spente på hvordan garderoben min ser ut uten 40 par sko og 200 av plaggene mine. Vel, dere vil nok bli overrasket over hvor mye som er igjen! Jeg kan nesten ikke fatte hvor alle disse klærene kom fra. Det er jo helt vanvittig! Garderoben min ser nesten like full ut som før klessalget, men de digre, stappfulle eskene med klær som var gjemt bak sko og under buksene, er nå borte vekk. I skostativet mitt hadde jeg tidligere presset to par bak hverandre. Nå er det bare halvfullt! Eneste sko som er igjen nå er storfavorittene, og noen splitter nye par. Samlingen av bukser er nok fremdeles langt over gjennomsnittslig, men fine bukser er jo så vanskelig å finne! Herligfred jeg ante ikke at jeg hadde så mye klær. Når halvparten og vel så det er gjemt i bokser så glemmer man hva man har. 

  

Dere behøver altså ikke å bekymre dere for at jeg ikke har mer klær igjen! 
Hehe, jeg tror noen har et shoppingproblem…
 

62 kommentarer

Siste innlegg