En uforglemmelig lørdag

Gud hjelpe meg! Aboslutt alt var utsolgt på halvannen time! Salget gikk over all forventning. Fy søren for et liv det var i kirkegata 10 denne lørdagen. På et tidspunkt var det 40 meter lang kø utenfor salongen. Stakkars mennesker! Neste gang lover vi å holde salget om sommeren så dere slipper å stå og fryse. Ellers skal jeg sørge for å kjøpe varmelamper til dere alle sammen. For å lage minst mulig kaos tok vi inn puljer på 20 mennesker om gangen. Det fungerte i grunn veldig greit! Jonas og lillebror Eirik skulle egentlig stå i kassa men vi endte med å stå der alle fire for å få køen unna i en fei. Dreamteam!

Jeg håper dere som kom tidlig fikk tak i noe dere likte! Jeg vet ihvertfall at de aller første puljene fikk vanvittig mye fint med hjem. Nå sitter jeg i leiligheten, og vet jammen ikke om jeg skal le eller gråte. To kjoler og noen få par sko var alt jeg hadde igjen i butikken etter klessalget. Jeg er helt satt ut! SÅ GØY. Vi som hadde sett for oss en passelig rolig dag hvor vi skulle få hilse ordentlig på alle leserne våre. Vel, sånn ble det vel ikke akkurat. -Men, jeg må bare få sagt TUSEN millioner takk til alle dere som møtte opp. Vi er evig takknemlige for dette vanvittige oppmøtet og hadde aldri engang håpet på noe lignende. 


Snille guttene som stilte opp for oss!


Utdeling av cupcakes! Trøtt-trynet bakte til halv fire i natt.. Haha, heldigvis ble alt spist opp!

Igjen, tusen takk for en uforglemmelig dag! Dere er rett og slett fantastiske.     
>Kristina<
var like overveldet som meg og knipset bilder i massevis hun også!

76 kommentarer
    1. Monica Gauslå: Åå <3 Neste gang tror jeg at vi må få ordnet det slik at vi har et maks antall plagg! Ellers forsvinner alt det fineste på et blunk. Vi har lært veldig mye i dag, og alt som ble gjort feil skal gjøres annerledes neste gang! <3

    2. Så fantastisk at det gikk så bra!
      Var flaks at jeg ikke hoppet på toget. For de 4,5 timene hadde ikke vært verdt det når det var tomt. 🙂
      Jeg håper virkelig dere gjør dette en annen gang også, sånn at jeg kan få tak i noen av de nydelige klærne deres. Gud, dere er så vakre begge to!

    3. Så artig at dere fikk solgt mye 🙂 for et drømmesalg. Du er jo min inspo nr.1, men kunne ikke kjøpt klærne dine fordi jeg gjerne vil finne min egen tvist på det jeg blir inspirert av deg 🙂 <3 Utrolig fine bilder. Håper du får slappet av etter et langt døgn <3

    4. Så bra at dere fikk solgt unna så godt som rubbel og bit. Må være veldig gøy med så stort oppmøte! Slike arrangement er kjempepopulære, og det skjønner jeg godt! 🙂

    5. Hadde stått i køen leenge for å komme inn, og da jeg endelig kom inn så jeg deg og ble så starstrucked at jeg bare løp ut igjen! hahaha

    6. MarleneHL: Ja det var helt utrolig! Neste gang skal vi finne en god løsning på det slik at alle på et vis kan få kjøpt litt hver. I dag gikk veldig mye av det aller fineste unna på et blunk! Men vi har lært masse til neste gang så da må du bare komme 😀

    7. Så utrolig gøy! Kjempeglad på deres vegne at omtrent alt ble solgt og at dagen ble så vellykket! Fy søren så mye folk som kom! 😀 Sånn går det når to flotte og flinke bloggere stiller med noe slikt. Du er bare super, og helt fantastisk hvor mye du bryr deg om folk rundt deg og hvor ordentlig du gjør alt. Leier salongen og baker og setter opp stand og alt! Kjenner meg ganske mye igjen i perfeksjonismen din, haha! 😀 Ha en fin lørdag! <3

    8. Åh, så heldige de er som fikk møte vakre deg! Synd jeg bor oppe i bodø.. 🙂 Kjempebra det ble vellykket!

    9. Frida Bringslimark: Å, tusen takk Frida, og i like måte! Du skulle ha vært der i dag du også. <3 Neste gang! Da er jeg sikker på at vi får ordnet arrangementet enda bedre igjen : D

    10. ÅH! Gud så vellykket! Kjempe flinke er dere.
      Skulle ønske av hele mitt hjerte at jeg hadde vært der å hilst på deg Marthe. Det hadde betydd virkelig mye! Så jeg håper jeg får truffet deg en gang i fremtiden! Få gitt deg en skikkelig god klem.

    11. Ååå, skulle så gjerne vært der, men bor desverre alt for langt unna! 🙁 så mye fint du har og et flott menneske er du! Misunner deg så mye! Kleem <3

    12. Åh! Det er jo meg på bildet under guttene:o
      Var utrolig gøy å være der og shoppe, ble helt overwhelmed, var så utrolig!:O fikk dessverre ikke med meg skjørtet jeg ville ha, men naglebhene fikk jeg:)
      Håper det kommer et nytt salg igjen! Var så glad for å være blandt de ti første som kom inn!

    13. Hei jeg var der hyggelig altfor lang kø når jeg kom inn etter mye pressing haha,
      Så hvar alt det fine borte resten passa jeg ikke; ((
      Men når var det køen starta for neste gang vil jeg komme først in hahaha;))
      Kjøpte 2 par sko den ene blå kjøpte jeg for 199kr og passa dem ikke når jeg kom hjem; ((

    14. Virket supert! Ville utrolig mye være der, men bor i Oslo.. For engangs skyld var det kjipt at jeg bodde i Oslo, haha 🙂
      Wafa-

    15. Så utrolig smart! Men kommer du ikke til å savne klærne dine, ser jo at du seller masse av det jeg har sett deg bruke i det siste! Hvorfor bestemte du deg for å selge SÅ mye? <3
      Elsker bloggen din, skulle ønske jeg kunne komme! Neste gang!

    16. Lover deg at jeg skal komme neste gang! Er bra dere lærer noe og vil gjøre dette igjen. Skulle gjerne eid alt sammen, haha. 🙂

    17. Fantastisk 🙂 Hva går pengene til? Noe spesielt? (barnekreft feks, siden det var den internasjonale dagen mot barnekreft i går)..? 1. mars er dagen for selvskading.. Eller bruker dere pengene til å kjøpe nye klær? (selv om dere sikkert tjener nok på bloggen)

    18. Ååh.. Jeg hadde såå lyst til å dra, HELDIGGRISER som fikk komme 😀 hadde utrolige lyst! Så bra det ble populært 😀

    19. Det var utrolig gøy å se deg! Du er bare utrolig nydelig! Jeg og en vennine der men dessverre fikk ikke jeg kjøpe noe,venta der i 1time eller noe sånt,men når vi kom inn var det nesten ikke noe igjen.Vi visste egentlig at vi ikke ville få kjøpe noe etter som vi så at mange kom ut igjen uten å kjøpe noe,men vi ville se deg og kanskje få tatt et bilde med deg.Men så venta vi litt der inne,men du var så opptatt så vi gadd ikke å spør.. Angrer litt nå! Men som jeg sa er du utrolig nydelig!

    20. Det var så utrolig gøy å se deg i virkeligheten! Stod 1t i kø, så fikk ikke kjøpt noe, men det var uansett verdt det – fikk sett idolet mitt!<3

    21. Tre kommentarer på et innlegg, faktisk. Haha.
      Men kan du lage et innlegg om bra nettbutikker og butikker der du handler og butikker du liker? 🙂

    22. det er så typisk at på en dag som denne klarte jeg å forsove meg tre kvarter.. skulle egentlig opp kvart på ti og gå halv elleve, men sånn ble det ikke. mamma kom inn kl halv elleve og spurte om tid jeg hadde tenkt og opp og jeg ble såå skuffa! men det jeg egentlig kom for var å få hilst på deg og kristina og det fikk jeg jo 🙂 tror veninnene mine er drittlei av meg for jeg har gått rundt og pratet om det i hele dag, og synes det var så stas å få møtt dere! og tror ikke dagen min kunne ha blitt bedre enn da jeg kom inn i butikken så kom du og ga meg en god klem og sa til kristina: “kristinaaa, du må komme og si hei. favorittleseren vår er her” det gjorde virkelig dagen min. tusen takk for at du er den mest fantastiske personen som du er – du er virkelig et stort forbilde for meg <3

    23. ååå i tillegg til å ha det om sommeren må du ha det i Oslo!!
      så mye fint, og den fineste jakken så jeg du skulle selge …:(

    24. Emilie: Åå <3 Du er vel herlig!Jeg fikk så dårlig samvittighet da jeg så den lange køen! Den tok jammen ingen ende. Var redd vi skulle gå tomme for klær før halvparten fikk kommet inn jeg! Så galt ble det heldigvis ikke 😀 Tusen takk for at du kom Emilie. Veldig hyggelig å høre at du syntes det var verdt det selv med en hel times venting i kø! <3

    25. Anonym: Å tusen tusen takk for det! Du skulle bare å hukket tak i meg og spurt om bilde vet du. Jeg hadde mer enn nok tid til å få tatt noen bilder med de leserene som ville det. 🙂 Skulle bare mangle etter den lange ventingen! Men neste gang du treffer på meg så får du løpe bort og kreve et bilde 😀 Hehe!

    26. Ida caroline: Å huff! Det er uflaks. <33 De aller første kom nok rett før halv ti om morgenen, men den ordentlige køen startet ikke før halv elleve. Er du der en time før så tror jeg nok at du blir en av de første neste gang! 🙂

    27. Camilla: Så godt å høre Camilla 😀 Kjempehyggelig at du fikk med meg noen av godbitene ihvertfall :- D Det er fare for at vi kommer til å arrangere noe lignende igjen, for dette ble jo superpopulært. SÅ morro! <3

    28. Jeg skjønte at det der måtte slå an! Norges to desidert beste bloggere som selger ting ble selvsagt en suksess 😀 Det så veldig gøy ut!

    29. Heisan Marthe! Jeg var innom i dag, men fikk ikke tak i skattene dine som jeg hadde håpet å få tak i, så det jeg lurer blandt annet på hvor du får tak i de “nagle-bh ene” ? 😀

    30. Hihi, meg som skiller meg ut på bildet på toppen i shorts! 🙂
      Dette var så utrolig bra, marthe! Det var så masse fint tøy! Fikk kjøpt meg en shorts og en bikini som jeg er utrolig fornøyd med! Også takk for at jeg fikk ta bilde med deg, har det som bakrunn på moilen nå! 🙂
      Du er så herlig og takk for en fin dag! 🙂 <3
      Lagde forresten et innlegg på bloggen om dagen i dag som du kan se hvis du vil 🙂

    31. Kan du legge ut bilde eller sende av det som ikke er solgt? 🙂 kunne ikke komme pga vi ikke er hjemme nå 🙁

    32. Var der! Selv om jeg bare fikk med meg en ting hjem er jeg utrolig fornøyd!! Du er heilt utrolig Marthe 😀 Cupcakeane var KJEMPE gode :* Du er et stort forbilde for mange og for meg <3

    33. Hei Marthemor!
      Dette måå dere gjøre oftere! det er jo så artig:-) jeg hadde så lyst til å stille meg i kø, men jeg kom når køen var værst:-( men men!
      men du, hvis det var noe klær igjen så kan du legge det ut på bloggen?
      klem Julie S.

    34. Jeg fikk med meg masse fint takket være deg Marthe. Du er bare så søtere og herligere i virkeligheten! Helt utrolig 🙂 DU var så blid, glad og gidde den beste service til dine leserne. Kristina derimot 🙂 menmen ingen skal være negative eller slemme nå, det er vinterferie!
      Ha ei fin uke, digger deg enda mere nå som jeg så deg i virkeligheten og fikk prata med deg! Skulle ønske alle bloggere var så søte og herlige i virkeligheten.

    35. Hadde såå lyst til å komme, men bor i Oslo… Du har så mye fine klær! Kan ikke du lage en salgsblogg så andre har muligheten til å kjøpe?:)

    36. Den eneste gangen du ikke smilte falskt i dag var på bildene Marthe… skuffende..var der selv i krsand og kjøpte idag.

    37. tok nesten halv time før jeg fant gaten heheh, så kommer jeg der er det ingen klær igjen 🙁 men du sier det var igjen noen kjoler og sko hvorfor solgte du ikke dem da 😛
      Digger bloggen din forresten er innom den vær dag !

    38. Så herlige bilder, så veldig gøy ut 😉
      Hvilken sko har du igjen fra salget, kan du ikke lage et innlegg om det ? 🙂
      > S a g g y y . b l o g g . s e <

    39. Dere er så utrolig koselige med leserne, det hørtes ikke ut som om dere var stresset i det hele tatt faktisk!<3 Jeg sto i kø i halvannen time, men det var omtrent utsolgt når jeg kom inn.. Fikk desverre ikke kjøpt noe, håper på det neste gang! 🙂

    40. Jeg var der! Sto i kø i en time, og da vi kom inn var nesten alt utplukket! Det var kjedelig… Hadde håpet på å få med meg et par med Jeffery Cambell, men visste jo at de kom til å bli kjøpt med en gang!
      Du er utrolig nydelig og skjønn!
      Har bakgrunns bilde av meg og deg på mobilen min 🙂

    41. kan du være så snill og hvise hvordan garderoben din ser ut nå? 🙂 hadde vært utrolig gøy!<3 også lurte jeg på en annen ting, hvorfor dere egentlig selte klærna deres ? 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg