Single ladies – Go crazy!


Det ble bare med den ene oppdateringen i går dessverre! Det skyldtes at jeg satt i frisørsalongen store deler av dagen. Ethvert hårstrå på hodet mitt er nå nystripet og i dag, på selveste valentines day skal jeg inn til Salongxtend og få på langt hår. Denne gang keratin! Wuhuu, mer om det senere! 

Det er valentines day jenter! Til alle dere som er single.. Er ikke dette en sabla god unnskyldning til å nettshoppe litt? Kanskje fornye skosamlingen? Dette er ikke kvelden for romantisk klissefilm, med is og tårer. Legg sippingen på hylla og unn dere litt nettshopping! Hihi. Ta en god, lang dusj i kveld, spis akkurat det du har lyst på, og unn deg litt nettshopping. Under her finner dere mine skofavoritter fra Nelly. Selv skal jeg klikke hjem både et, to og tre av disse parene. Forelsket meg i absolutt alle sammen.






1 HER, 2 HER, 3 HER, 4 HER, 5 HER, 6 HER, 7 HER, 8 HER, 9 HER (affiliateslenker)

Nummer 1, 2 og 8 er snart mine!
Fant dere noe her som falt i smak?

16 kommentarer

Siste innlegg