MXDC SPORT

Wuhuuu! Jeg har startet søndagen med en joggetur i splitter nytt treningstøy fra getsporty! Åh, jeg har bare lyst til å gå i det hele tiden. Elsker den friske lilla fargen! Pent og behagelig treningstøy gir jammen litt av en motivasjon.Til tross for iskald vind og snø, kunne jeg ikke komme ut døren raskt nok i dag tidlig. Etter at den voldsomme kulden slo inn har jeg måttet ty til treningssenteret, men i dag var det overhode ingenting som kunne stoppe meg. Stor takk til MXDC sport og www.getsporty.no

Kristina Andersen har gjort en kjempejobb med å velge ut kvalitetsklær til nettsiden sin. Etter å ha kjent på hvordan ordentlig treningstøy kjennes ut, kjøper man aldri mer det Cubus og H&M har å tilby.  


 

1. Den lilla sportsbhen fås kjøpt HER  (Jeg har størrelse S)
2. Og tightsen får dere kjøpt HER (Jeg har størrelse XS)

 

Den lilla rålekre jakken var også bare nydelig å trene i. 
Dere får kjøpt den HER (Jeg har størrelse S)

69 kommentarer

Siste innlegg