Weekend i hovedstaden

 
 

Hurra! Neste helg drar Cathrine og jeg inn til hovedstaden både for å få unnagjort noen ærend, og for å kose oss litt! Hotell tittet vi på i går kveld og nå gleder jeg meg som en gal til en herlig helg med godjenta! Det blir både shopping, masse tid til jenteprat, og spising av alt for god restaurant mat. Kanskje unner vi oss til og med en runde med spa? JA! Det hadde virkelig vært helskjønt.

Tenk nå er det jammen tre måneder siden sist jeg var ute og reiste, og da bodde jeg nærmest i en sump! Hehe, det var ihvertfall ikke noe som kunne sammenlignes med hotellene jeg har bodd på tidligere. Det var en fantastisk opplevelse, men åh nå er jeg SÅ klar for å bo på et litt ordentlig hotell igjen. Bare nyte helgen ved å gjøre alt jeg elsker. Dette tror jeg både kropp og sjel kan ha godt av!    

 
 

Flere som er glade i å bo på hotell? Jeg forguder ihvertfall enhver hotellseng!

30 kommentarer

Siste innlegg