Antrekk – 140113

Wuhuuu! Snøen er tilbake! Jeg grøsset først da jeg så snøfnuggene falle, men så fikk jeg bare en stor gledesfølelse. Jeg er visst ikke drittlei snøen helt enda. Denne dagen har vært veldig hektisk. Alle innlegg som er blitt publisert i dag er forhåndsskrevet fra i dag tidlig. Jeg har nemlig løpt fra skriving av innlegg til møte med regnskapsfører, og så til jobb. Jeg tar en ekstravakt og blir på Vero Moda resten av dagen.

Ønsker dere en kjempefin start på den nye uken. Smil, og vær glad! Jeg har bestemt meg for at den kommende uken skal bli bra, og da vet jeg at den blir det. Snø eller ikke snø, minusgrader eller ikke minusgrader, jobb, eller ikke jobb! Jeg krysser fingrene for atjeg har en sprek, og spennende uke i vente.

Jeg er heldekket i Vero Moda klær.
Alle kommentarer fra i dag vil bli besvart i morgen tidlig!

39 kommentarer
    1. Elsker antreket! Elsker stilen din, du kler ALT! Du er utrolig pen og virker som en herlig jente! Bloggen din er utrolig inspirerende og du er virkelig et forbilde! <3

    2. Du er så pen Marthe, nydelig antrekk! Du kler alt.. Du er så flink til å blogge, kjempe gøy å lese alle innleggene dine, fast leser 😀

    3. Utrolig fin bukse! 🙂
      Du er så flink til å ha en positiv innstilling! Du sprer så mye glede gjennom bloggen din, håper du er klar over det! Elsker titte innom hver dag og bare bli slått av gleden og positiviteten du sprer! Stå på Marthe 🙂

    4. Har du noen andre tattoveringer enn sommerfuglen på halsen? Og vurderer du å ta flere? Ha en fin dag Marthe! 😀

    5. Hei Marthe! Du er virkelig min rollemodell. Jeg leser bloggen din hver dag, faktisk flere ganger per dag! Gleder meg utrolig over alle innleggene dine, og synes du er kjempeflink. Bare fortsett med det du gjør, og kjør på med din egen stil. Synes du er kjempetøff som tørr å gjøre akkurat det du føler for. Personlig bor jeg på et tettsted, der det er litt vanskelig å kjøre sitt eget løp uten å bli kritisert. Men på grunn av deg har jeg turt å skille meg litt mer ut enn det jeg egentlig tør.
      Beundrer deg masse.. Hilsen meg 🙂

    6. Likte antrekket veldig godt! Du er en virkelig flink blogger! Jeg leser bloggen din hver dag! 🙂

    7. hater egentlig at det har kommet snø nå som det først hadde regnt bort, føler det er ti ganger vanskeligere å gå på høye hæler da.. men skal ikke klage, er jo litt deilig også da – pluss veldig koselig 🙂 du er så fin marthe, liker de buksene kjempegodt! så faktisk på samme på monki for en god stund siden og hadde det ikke vært for at jeg hadde brukt pengene mine på frisør hadde jeg kjøpt dem med en gang!!

    8. Jeg har sett på flere av bildene dine at du har en sommerfugl tatto bak øret (veldig fin btw) jeg bare lurer på når du tok den og hva som er historien dens? 🙂 ville blitt veldig glad for svar. Elsker bloggen din 🙂

    9. Karoline: Nei det klarer jeg ikke. Hehe, jeg har faktisk prøvd men jeg døde etter bare noen timer. Man går jo uten stopp 🙂 Så da blir det lave sko <3
      Runa: Den tok jeg da jeg var 16 år gammel 🙂 Det er i grunn ingen historie bak den. Jeg tok den fordi den var søt jeg. Hehe! Heldigvis var jeg smart nok til å ta den et sted jeg kunne skjule den om jeg ville det. Hadde jeg hatt en sommerfugl et sted jeg hele tiden så den så tror jeg at den ville plaget meg i dag. Men jeg er faktisk blitt veldig glad i den lille tatoveringen min jeg 😀
      Marianne: Åh, nei det er fra Nastygal <3
      helene: Vet du hva, jeg tror aldri jeg hadde blitt glad for mer snø nå hadde det ikke vært for bloggen. Snøen lyser opp alt og da blir bildene så mye bedre 😀 Haha, det er vel bare derfor jeg ble så glad for den. Men måkingen den medbringer gjør meg lettere gal. Hehe <3
      Martine: Jeg har Nikon D3000 og portrettlinsen Nikon 50 mm 1,4. Kjempefornøyd med dette utstyret!
      Vibeke: Jeg har XS 🙂
      Kamilla: Det hjelper veldig å jobbe i klesbutikk. Da går jeg jo rundt og ser på klær hele dagen samtidig som jeg får inspirasjon av å se hva alle kundene går kledd i 🙂 Så leser jeg moteblogger og blader. 🙂
      Ingvild M: Å <3 Takk for en kjempeflott kommentar Ingvild. Slike tilbakemeldinger gleder masse 🙂 Kjempehyggelig å høre at jeg er en slags rollemodell for deg. Stå på ditt Ingvild og ikke tenk på hva andre sier og synes. Kle deg i akkuart det du vil du! Noen vil reagere i begynnelsen, men det går ikke lange tiden før komplimentene kommer og flere velger å utforske litt med klesstilen 😀
      Anna Nestvold: De er fra Nelly 🙂
      Isa: Nei det har jeg ikke 🙂 Og jeg har heller ingen planer om å ta flere med det første. Men jeg er veldig glad i den ene jeg har <3
      Ida: Hmm? Jeg tror ikke jeg skjønte hva du mente med det? Hvit emballasje?
      Tonje: Å <3 Tusen takk for en fin kommentar Tonje! 🙂
      Tusen tusen takk alle sammen! Dere er herlig. Jeg får ikke svart på hver eneste kommentar, men alle blir lest og satt stor pris på. Alle spørsmål skal ihvertfall være besvart 🙂

    10. Marthe:
      Skjønner godt at du ikke skjønner det.
      Aner bare ikke hva jeg skal kalle det?
      Se på bildene på innlegget: sneak peak-news.
      Hvordan gjør du det?
      Elsker bloggen♥

    11. elsker hvordan du setter opp bildene. I sånne collager, Der jeg har fått inspirasjonen min fra.. Prøvde også tipsene dem om å ta skeive bilder og ikke bilder inntil vegg og sånn. Gikk også ut å taa bilder, ble så utrolig mye bedre:) Elsker kvaliteten og lyset og alt:) Takk!
      Elsker outfittet dit i dag også:) Kjempe fint! Likte boksen og jakken spesielt godt:)

    12. osebergj: Å så gøy! Flink du er 😀 En ting er å lese tipsene og tenke at man skal teste dem ut, men en annen ting er å faktisk gjøre det! Godt å høre at du fikk det til også 😀 Lykke til videre!

    13. Vet du noen plasser man kan få tak i et likt smykke som du har på denne outfiten? Har sett på nastygal men der har de det vel ikke lenger 🙂 Fast leser av en superbra blogg, du er ei flott jente Marthe!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg