Antrekk – 130113


Tusen takk for alle tilbakemeldingene på forrige innlegg! Mange var selvfølgelig veldig uenige med hverandre, men sånn vil det vel alltid være. Når det kommer til trening og hva som er riktig så tror jeg dere treningseksperter kan diskutere i det uendelige. Et par av dere kom med et svar som jeg likte spesielt godt og det var dette: “Gjør det du føler er best for deg”. Det skal jeg! 

Nå har Jonas og jeg vært og knipset antrekksbilder til dere, og nå skal dere faktisk få lov til å kjefte, hyle og skrike så mye dere vil! I dag fortjener jeg litt kjeft. Det er seks minusgrader ute og jeg har kastet på hullebuksene med åpne sandaler til. Jeg var så kald da jeg tok disse bildene at jeg nesten bare ville sette meg ned og begynne å grine. Haha! Det sommerslige kveldsantrekket skyldes nok bare at jeg skal tilbringe hele kvelden innendørs hos svigerforeldrene med god middag! D-E-I-L-I-G.


Sko fra Bianco, Clutch fra Bikbok, Bukser fra Gina Tricot, skjorte fra Vero Moda, Jakke fra Zara

 

Likte dere antrekket?

56 kommentarer
    1. Oi fy søren så utrolig fint det var og alt sto i stil med hverandre pluss at du kledde det dykt godt bare digget skoene liker jenter meg høye hæler

    2. Attention! Dette er en kommentar du burde lese og notere deg. Brunkrem, fondation eller kakedeig… Uansett hva du bruker så trengs ikke tjue lag. Ikke vondt ment altså. Du er så ung og søt, og for å vise det må du ha et naturlig utseende, ikke et malelerret. Du er 20 – utrolig at med all den sminken kan det se ut som du er:
      1. En fjortis-attention-bitch
      2. En førti år gammel dame med rynker og gammel hud som helst vil skjule det førti år gamle ansiktet sitt.
      Vær så snill og høøør. Du hadde vært kjempesøøt og ikke minst sett yngre ut hvis du roet ned sminken. Bruk litt mascara, og litt gloss. Ærlig talt – før jeg sjekket hva alderen din var trodde jeg du var 40. Og jeg tuller ikke!

    3. Du er så utrolig vakker, Marthe! Perfekt 😀 Og du passer bokstavelig talt alt! Kos dere masse med innekveld! Det skal jeg også 😀 Drar “hjem” til nyvaska leilighet, utrolig deilig 😀

    4. Enig med hun over, faktisk 🙂 Vil se den naturlige og fine delen av utseendet ditt! Vær så snill og ta de ordene til deg!

    5. Så barnslig sagt. Du er kjempesøt! Ikke bry deg om kommentarene over. Kos deg i kveld, jeg synes du er herlig. Men det kan være ei misunnelig jente som sa det eller at noen har “stjålet” hverandres mobiler litt. Watch out, du er vakker!

    6. Fytti rakkern så provosert jeg ble av den kommentaren over! Må bare si det. Enkelte har virkelig problemer. Du er like vakker uansett hvor mye du sminker deg, og du er ikke bare vakker, du er UTROLIG vakker, Marthe!

    7. Elsker stilen din og bloggen din! Du er helt nydelig! Klærne dine er så søte men samtidig er de sykt kule! Du er en veldig stor inspirasjon:) Elsker den jakken fra Zara, har den selv, Også digget jeg buksen og clutchen!
      fin fin fin fin fin! Kos deg i kveld:)

    8. Fyfaen, Marthe. Du er så vilt deilig! Haha. Sier ja takk til en slik kropp, ja. Skoskapet mitt skriker etter de skoene der.

    9. Jeg bare lurte på noe 🙂 Nå når du går med høyhelte sko, så lurte jeg på om du går med de inne hos eks. svigerforeldrene dine, eller om du eventuelt har med deg sokker for å bruke inne 🙂 ? veldig fint forresten!

    10. Perfekt antrekk satt sammen 🙂 6er altså! Du har så ren og fin hud har ikke bruk for den oransje tullet i ansiktet søta!

    11. Synes deler av antrekker er fint, men den buksa der er bare grusom. Er jo sånn vi brukte på ungdomsskolen jo! Skikkelig tacky, men ellers fint antrekk 🙂

    12. To ting:
      Har du hatt piercing før? Siden det ser ut som om du har sånn merke over navlen, kan være det bare er meg. Ikke frekt ment altså:)
      Kan du ha en linke runde snart? Hvor du linker noen blogger? 🙂
      -Sara

    13. Sara og Silje: Ja det har jeg 🙂 Jeg tok den ut i fjor i desember tror jeg 🙂 Mener du anbefalinger av andre bloggere? 🙂
      Gjest:): Takk for det! Jeg finner ikke helt det oransje jeg da men 😛 Ville heller kalt meg et lik så blek som jeg er på noen av disse bildene!
      ST: Nei jeg gjør ikke det 🙂 Jeg går med vanlige sokker inne 🙂
      Frida: Tusen takk for det Frida 😀 Hehe, jeg bryr meg ikke det minste av kommentaren over selv så det er godt å høre at noen ihvertfall gjør det 😀 Da var ikke kommentaren skrevet helt forgjeves! Hehe 😀
      Stine Svensen: Tusen takk Stine 😀 For en hyggelig kommentar. <3
      osebergj: Takk! Åh, jakka er så fin, men jeg har virkelig stresset med å kombinere den jeg! Kjøpte den i sommer, men har jammen ikke fått brukt den før nå. Nekter å selge den for den er jo helt nydelig. 😀 Håper å få gått mye mer med den i 2013!
      ATTENTION MARTHE: Beklager frøken, men kommentaren din satte seg dessverre ikke i hukommelsen. Når du skriver flere kommentarer med ulike navn for å "støtte opp deg selv", så blir det litt for tydelig for meg at du er en liten fjortis-attention-bitch (som du så fint kaller det) selv. Du har det sikkert ikke greit med deg selv men jeg kan love at du vil føle deg mye bedre av å spre glede istedet for å lete etter feil 🙂 Ha en fin søndag!
      motebloggen: Det er KALDT! I dag var det 6 eller 7 minusgrader. Fysj! Men heldigvis har det ikke vært minusgrader før i dag. Håper de kommer seg langt bort igjen! 😀
      Tusen takk alle sammen for noen kjempeflotte tilbakemeldinger. Dere er så gode til å legge igjen gode, oppmuntrende ord. Det er en fryd å oppdatere dere med mine daglige antrekk <3

    14. Hei Marthe ! Vil bare si at jeg leser bloggen din hver dag 🙂 Du skriver veldig bra og er ekstremt flink med å ta bilder!
      Har du noen tips med å gå med så høye hælte sko ? Jeg selv bruker ikke så høye hvis de ikke har en bred hæl. Jeg trenger tips på å klare å gå med høye, tynne hæler 🙂

    15. Hei Marthe. Ang den hullete buksen fra Gina tricot. Har den kommet inn i butikkene igjen, eller er den gammel? hadde en sånn selv, og syntes den er så fin!

    16. Michelle: Den er faktisk snart tre år gammel så den tror jeg ikke de har inne akkurat nå, men jeg er sikker på at de får inn noe helt likt til sommeren eller våren igjen! De får alltid inn noen slike bukser når våren dukker opp 😀 Jeg eelsker denne buksa! Eneste dongeribuksen jeg har som faktisk passer til alt 🙂

    17. Elsker antrekket og bildene! Du er så utrolig nydelig! Du har fått en ny leser! 🙂 Elsker måten du skriver på, det du skriver om og bare alt ved hele deg 🙂 Stå på 🙂

    18. alt du gjør for bloggen, haha 🙂 tror faktisk ikke det er mange bloggere som ville vært ute i de kuldegradene som er nå bare for å tatt bilder med tynt tøy, de fleste ville nok hivd på seg en jakke – derfor du er favorittbloggeren min!! dødsfint antrekk, du kler jo alt så godt. må bare si at du har så fint hår!! 🙂

    19. Anonym: Tusen tusen takk for den fine kommentaren din <3 Kjempegøy med nye lesere. 😀 Håper du følger meg i lang tid fremover. Jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste til å være like flink til å oppdatere og inspirere 😀

    20. Fikk litt vår-følelse av å se antrekket ditt! 🙂 Liker veldig godt hvordan du har satt sammen klærne, og for en nydelig Zara jakke! Er den fra ifjor, eller er den ny?

    21. Det så skikkelig kaldt ut. Men får meg til å glede meg til våren og til å kunne hive på meg pumps igjen. Akkurat nå bor jeg i støvlettene mine. Har heldigvis nettopp fått tilsendt et par nye så nå har jeg et sort par og et brunt par støvletter. Hihi. Men våren kan søren ikke komme fort nok nå altså. Hihi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg