I HELGEMODUS!

God morgen! Eller god natt? Det føles som klokken er ti om kvelden. Jeg sto opp alt for tidlig i forhold til hvor lite søvn jeg fikk i natt. Jeg nekter å bryte den fine morgentreningen min nå som jeg er så godt i gang. Det er jammen lenge siden jeg har klart å kose meg med treningen! Klokken ti var jeg ferdig med løpeturen min og da bokstavelig talt dro jeg med meg Jonas på treningssenteret for å kjøre litt styrke.

På vei hjem fikk jeg også dratt innom posten for å hente Nelly bikiniene som jeg bestilte forrige uke. Dessverre var det bare to av dem som passet denne gang. Sånn kan det gå! Heldigvis passet den søte strandkjolen som jeg også bestilte for nærmest ingenting. Den har allerede fått kommet på!

Hihi, fungerte jo ypperlig som en slags nattkjole også.
Den fås nå kjøpt på halv pris hos Nelly HER (affiliateslenke)

36 kommentarer

Siste innlegg