By David Andersen


For en start på helgen! Jeg har som sagt fri og bestemte meg i dag tidlig for å gå sminkefri hele dagen. Tipper huden min er evig takknemlig for å få puste litt! Jeg har svart på utallige mail og har enda mange igjen, men først må jeg ha en liten solingspause. Jada, dere leste riktig! Jeg skal snike meg til nærmeste solarium og unne meg litt livsfarlig brunfarge. Tanken på å ligge i varmen har fristet meg i hele dag.

Jeg fikk aldri avslørt det siste Bianco paret som jeg kjøpte på 50% forrige uke. Her kommer det! Det nydeligste skoparet av David Andersen. Jeg ønsket meg det først at Jonas til jul, men så ombestemte jeg meg og gjett om jeg var glad for det da jeg så dem på 50% like etterpå! *GLEDE*.

Jeg tror de koster 700 kroner på halv pris!
Er de ikke lekre? De fås kjøpt på Bianco.

34 kommentarer

Siste innlegg